Nekad abbe155 | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baloo2

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? MohammedsVänstra#0792

Vem var det som bannade dig? frankho

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-25 180554.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig då jag valde att sparka på en bil ett par gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på piren och inte gjorde så mycket så börja jag sparka 2-3 gånger på en Securitas bil då jag precis hade fått sparken och var lite upphetsad, men jag skulle precis sluta sparka men då blir jag bannad i 5 dagar för dedär?!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en väldigt felaktig ban och varför jag tycker de är för att 5 dagar borde jag fan inte fått för det där skulle räckt med en kick eller 1 timmes ban då jag inte ens gjorde någon skada mot någon annan individ eller failrp ? Det jag menar med det här är då inte att jag inte kan tåla en ban men 5 dagar kom igen vafan gjorde jag sparkade på en bil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad 1 gång innan och det var för ett väldigt bra tagg sen och av den bannen så lärde jag mig väldigt mycket, Jag gick in och läste på mig alla regler om och om igen i 1 timme efter den bannen då jag vill visa att servern betyder mycket för mig och att jag inte tar det här på lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde istället för att ha sparkat på bilen loggat ut och tagit mig en dusch då det var planerat innan jag fick reda på att jag hade fått sparken på mitt jobb (Securitas).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket och detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Flertal bans under senaste tiden, tänk över de du gjorde o vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka