Accepterad Abbe07 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe07

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abb3#4288

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jayce Cooper och är 21 gammal född (2000-08-27). När JAyce var 5 år var båda hans föräldrar med om en tragisk bilolycka nere i de småländska skogarna, Hans pappa överlevde men hans mamma omkom i olyckan. Efter det var Jayce väldigt ledsen över det som hänt och det slutade med att hans pappa tog livet av sig. När Jayce var 6 år blev han då skickad till barnhem där de hade en fordonsskola, det var då han fick iden att bli mekaniker eftersom att hans föräldrars bils bromsvajer hade gått av och det var därför de krockade så Jayce han få stopp på onödiga krockar och skador. När han blev 18 år fick han jobb på Mekonomen och har fått flera bemärkelser av chefen för ett bra jobb och jobbat där sen dess. Han har även drömmar om att få bli Chef för företaget.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en grabb som vill det bästa för servern jag spelar på vilket jag menar med att, jag har en väldigt hög nivå på mig själv vilket gör att jag får till en hög och bra prestanda på min RP så det känns seriöst och inte bara fjantigt och flamsigt, men sedan så kan jag även bjuda på en rolig RP som kan få de flesta att skratta utan att jag ska behöva överdriva och göra det fjantigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en grabb som vill det bästa för servern jag spelar på vilket jag menar med att, jag har en väldigt hög nivå på mig själv vilket gör att jag får till en hög och bra prestanda på min RP så det känns seriöst och inte bara fjantigt och flamsigt, men sedan så kan jag även bjuda på en rolig RP som kan få de flesta att skratta utan att jag ska behöva överdriva och göra det fjantigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill spela hög RP och hjälpa andra . Det är viktigt att göra värkligt hets trogna konversationer med de andra spelarna. I scenarion måste man lev in sig. Jag har lär mig de av ett tidigare ban och kommer aldrig att göra om det! DE är viktigt att båda ska tycka att de är roligt och att man gör och utför senarion på rätt sätt. Motpartens sida ska man alltid tänka på så alla få så rolig spel upplevelse och värklighets känsla.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar ville testa ett nytt spel och då ladda vi ner fiveM och gick genast in på Unive. Det var min första och var väldigt roligt att testa på något nytt. Sen den dagen så har jag bara spelat Unive och nu vill jag ta spelet till en annan nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka