Nekad ABBAKAKA | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBAKAKA

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emmet

Vad är ditt discord namn? Isadora.se

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt snäll och glad, han är omtänksam och bjuder gärna folk på skjuts. Han är intelligent och gillar att hjälpa människor. Han vill jätte gärna bli polis och bekämpa brott i staden. Han heter Johan Karlsson och gillar har ett stort intresse i fordon och motorer. Han gillade inte direkt skolan när han var liten, han fick bra betyg och sådant men skolan var inte så mycket för honom. Efter skolan så såg an ett intresse i att bli polis och att bekämpa brott. Min karaktär sträver efter att bekämpa brott och göra världen till en mycket bättre plats! Min karaktär vill bli polis för att han var runt massor av kriminalitet i sin barndom, han gillade inte sådant så han ville bara hjälpa de som blev utsatta!

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja! Massor. Jag gillar att RPa, jag komemr RPa varje dag i minst 5 timmar, åka på butiksrån och vidare. Jag kommer absolut inte bara göra scenarion för att vinna utan för motparten också!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte satsar allt för att bara du ska vinna scenariot, det är okej att förlora det!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut har jag läst dem. Vi kan ta Powergaming: IRL så hade inte en BMW M5a kunnat åka på ett halt berg men kanske på GTA, vi ska försöka bidra med så bra RP som det går och RP menas ju då med att rolspela som det vore IRL. RDM: Random death match betyder att du inte får döda någon utan anledning. EX att jag åker förbi dig och bara skjuter dig i huvudet=RDM VDM: Att någon inte får åka på dig utan anledning, EX att jag kör på dig för att jag bara vill. Räknas som VDM, men om du skjutit mot mig så får jag mer eller mindre köra på dig'

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i typ 2 år snart

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har varit på eran server förr och tycker den är riktigt bra och det är bra social RP

Nekad. Utveckla svaret på frågan "Berätta om din karaktär". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka