Accepterad ABBAKAKA | Ansökan till Servervakt [Punkt..]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBAKAKA

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emmet

Vad heter du på discord? Isadora.se#0268

Vad är ditt Hex:ID 110000102d9c024

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00-22:00
tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 17:00-22:00
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: Hela dagen
Söndag: 10:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? I snart ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, kan inte bifoga bilden av någon anledning. Kan skicka i någons PM eller vidare

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hjälpa och underlätta staffsens arbete. En servervakt ska ta hand om personer som begår regelbrott och kunna ge dem konsekvenser. En servervakt ska kunna banna folk som begår regelbrott för att hen ska kunna lära sig av sitt misstag och förmodligen inte göra om det. En servervakt ska även kunna kicka folk som begår regelbrott men då ska regelbrottet vara litet och man kickar dem för att varna dom för att inte göra som de gjorde annars riskerar dem att få hårdare konsekvenser. En servervakt kan även använda sig av /dv som gör att närmsta bil dvas, man använder detta kommandot för att ta bort bilar då den till exempel är trasig och står mitt i vägen och kan orsaka lagg mm. Servervakter kan också använda kommandot /toggleid som gör att de kan se personers id, man kan använda detta kommandot när man ska banna en och då behöver man id på personen. En SV hjälper till med massor på servern, kortfattat är det Bans till DV en bil

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill att servern ska ha en så bra rp så möjligt och jag vill gärna hjälpa till med detta. Ser jag regelbrott vil jag kunna ta åtgärder eller be Staffs ta åtgärder (genom längre ban) för att hjälpa servern. Jag vill också underlätta för Staffs och göra saker som Staffs inte ska behöva göra så dem kan fokusera på större saker. Jag vill också underlätta och höja upplevelsen för andra spelar som kanske störs av att en bil är buggad eller något annat. Jag vill alltså vara med och bidra mycket till servern, men samtidigt underlätta för Staffs! Jag vill bidra med bra RP och så att folk kan ha det dunder kul på servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är att man använder sina sv perms i syfte att exempelvis vinna ett scenario. T. ex ifall jag är i ett skottlossnings scenario och slår igång /toggleid för att kunna se vart personer är genom väggar, eller t. ex om jag blir rånad och väljer att göra /kick för att vinna scenariot. Sv rollen är till för att servern ska förbättras och inte för att man själv ska "vinna" ett scenario.

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Vettig person, som hade bra svar. Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka