Antagen ABBA | Ansökan till Staff [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: 1abba

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? De som fick mig att ansöka till staff teamet är just för jag tycker jag har de som krävs, då menar jag att jag som person är snäll och vänlig och då kan ta kritik och dom åtgärderna och då stå för de jag har gjort fel, jag är även en mycket bra överblick på olika scenario kan även sätta mig i de olika parternas synpunkt och helt enkelt inte ta någons sida. Med detta vill jag inte säga att jag ska vara någon tuff och elak staff men detta försöker jag få fram med att jag står för reglerna på servern och kan vara rättvis samt sätta mig i motpartens sida, jag vill endast bidra med bra underhållning/sammanhållning och glädje de är så här man får fram sina stunder på unive, så klart ska jag bidra med hjälp till andra medlemmar och staffs som behöver hjälp, som sagt vill jag även jobba inom jobbet och de kriminella biten av servern, för att då kunna hjälpa nya medlemmar/kriminella som nyligen som har börjat rpe inom de området, samt vill jag vara en bra förebild för andra personer på ett bra och moget sätt. jag kommer bidra med mycket bättre rpeande unive. jag kommer även höja min rpe nivå för att bidra till en bra förebild, till slut så vill jag skriva lite om mig som person: jag är en väldigt vänlig person av mig och kan bemöta nya och gamla medlemmar på samma sätt så klart bemöter jag dom med respekt och vänlighet!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Under min tid på unive har jag inte märkt några större problem eller likande då jag verkligen tycker unive är en bra server men som sagt finns de alltid något man kan förbättra som de finns i livet och är helt normalt, vilket går att fixa servern medlemmars hjälp och staff teamets arbete , som kommer hundra procent löna sig i framtiden och skapa mycket fler roliga kreativa och unika scenario, men ett mycket mer framkommande problem är ooc snack ingame vilket är inte alls okej samt skottlossningar som grundades för mycket dåliga anledningar vilket skapar ett dålig rp då folk är ute för att skjuta och lägga ut montage utan någon som helst social rp, ett till problem inom de kriminella området är de puttingar jag har sätt ingame, flyger bilar hit och dit vilket leder allmän tråkig rp nivå

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Enligt min åsikt kommer jag samla ihop staff teamet och konstant påminna medlemmar och kriminella att följa serverns regler så som ooc snack och även påminna de runt om som hör ooc snacket att göra en /report eller /help och ta ett klipp som gör staffsen arbete mycket enklare, och då minskar mängden av ooc som pågår på servern, detta kommer göra så staffs kan kunna ta åtgärder och snacka med personerna som begår regelbrottet. För att minska mängden med skottlossningar kan man som staff påminna medlemmar framför allt de kriminella och ge do olika exempel så de förstår hut ett roligt och unikt scenario,

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur jag ser att en staff är professionell är när man kan ha lugnet med sig i rösten, så man då inte höjer rösten och leker tuff osv. Men så klart de viktigaste är att man ska vara mogen hur man då agerar mot olika personer och olika människor på servern, vilket jag tycker är bra enligt mig då. man ska även bemöta alla med vänlighet respekt och vara en hjälpsam person till dom som behöver de

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer balansera min fritid och unive då. Har på den senaste tiden tröttnat lite på att rpe så om jag nu kommer in som staff kommer jag lägga en större del av min fritid på de såklart, speciellt när de är sommarlov de ger mig mycket mer tid att balansera mitt staff arbete, på min fritid spelar jag fotboll och små gymmar hemma, så ibland får jag prioritera de men såklart ska jag prioritera staff arbetet med och tillslut rpe om jag då har tid för de och känner för att rpea.

Hur länge har du spelat på Unive? Mitt äldsta minne av unive vilket är ett klipp var för två år sedan, sen des har jag varit en aktiv medlem men har även haft lite tider då jag inte kunnat lägga mycket tid på servern, som skola prov ovs

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff men de var ett tag sedan har hört att de har kommit in mycket nytt men jag är hundra procent redo för att lära mig detta utan några problem

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+ rep fin staff ansökan, verkar vara en mogen grabb som vill ta arbetet seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka