Accepterad aarvid | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aarvid

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425835567/

Ditt Hex-ID: 11000011bc0082f (Hex)

Vad är din discord tagg? aarvid.

Vem var det som bannade dig? Jeppe Edv1in Gregg & Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-07 211836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår varför men jag fick aldrig någon chans att förklara, i loggs så ser det skevt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var väldigt länge sedan och jag försökte verkligen förklara för de under ärendet men fick ingen tid och prata, det var ett scenario som var typ 2-3 timmar innan jag skrev en report. Jag hade dött och väntade på att någon skulle hjälpa mig, det tog typ 40 minuter och ingen var där så jag valde att logga. Jag kommer sedan in efter ett antal timmar och skriver en report, jag skrev hej kan jag få ress. Då skriver Jeppe att jag ska hoppa support, han säger varför har du loggat? Jag säger att jag dog på ett scenario men det var typ 3 timmar sedan, han frågar om jag har klipp och jag säger nej. Han säger att han ska prata med några andra som han drog in, jag sitter deffad i typ 30 minuter. När jag väl blev undeffad försöker jag förklara men det ända de säger är har du klipp har du klipp. Jag fick typ 1 minut på mig innan de kopplade ut mig ur samtalet och bannade mig ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är ju rätt när jag inte har något klipp, men jag fick aldrig någon chans och försöka få de förstå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förrut men lärt mig av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, klippat och inte försökt få ress när jag faktiskt dog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, försöka få klipp på det mesta.

Jag fatta varför jag är bannad men kan jag inte få en chans och visa min riktiga rp igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka