Accepterad Aabe | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aabe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199424519030

Ditt Hex-ID: 11000015746bb76

Vad är din discord tagg? aalpoo

Vem var det som bannade dig? drswifty

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-19 194919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför swifty valde att banna mig, jag begick ett regelbrott som Unive inte alls tolererar. Jag valde och fearrpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde runt i en bil, men jag satt där bak. Jag tabbade ut ur spelet i några sekunder för jag fick tagg. Jag var alltså på online läge. Innan jag tabbade ut kollade jag bakåt med min kamera, så när jag tabbar in kollar jag fortfarande bak. När jag tabbar in igen såg jag en person som hade vapen uppe. Jag var med min vän och vi var 2 så jag tänkte att vi hade en fördel. Därför sköt jag honom då det var mer sannolikt att vi vinner det scenariot än han. Men som sagt så kollade jag bakåt och inte framåt. Han jag sköt var framför mig men bakom vår bil, ifall det makear sense. Men sedan så märker jag att folk börjar skjuta på oss bakifrån (framför bilen). Då visste jag att jag gjorde fel, jag såg inte de 2 andra bakom mig. När de börjar skjuta märker jag att vi inte kommer kunna göra något och helt ärligt jag ville ge upp, men det gick inte eftersom att jag dog innan det hann hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag borde inte tabbat ut ur spelet även om jag inte var i ett scenario. Asså grejen var ju att jag inte visste att det skulle hända något scenario. Men som sagt ifall jag inte hade tabbat ut kunde jag se att de var 3 och vi var 2. Därmed skulle det bli ett bättre scenario med båda genom att de kidnappar oss och fortsätter scenariot därifrån. Det var mitt fel att jag inte var medveten. Även om jag inte såg de 2 andra så borde jag inte gjort det jag gjorde. Jag vet hur dåligt det ser ut ifrån Swiftys perspektiv, och jag ber om ursäkt. I början av ärendet kunde jag inte formulera mina ord så som jag gjorde nu, så det väckte misstankar om att jag ljög. Men emot slutet så såg han ifrån min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Personligen själv har jag blivit bannad 3 gånger, varav en var felaktigt då Emil! råkade banna fel ID. Den andra bannen var av Kevinchang och jag vet vad för fel jag gjorde där och därefter gjorde det aldrig igen. Nu den tredje gången blev jag bannad av drswifty och jag vet mitt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt att inte tabba ut även om jag inte var i ett scenario så jag skulle vara medveten om vad som häner i RPn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, som sagt vara medveten i mitt RP, tänka efter suntförnuft och inte göra det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka