Nekad aaa17 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Ditt Hex-ID: 1000013c7497e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Latifi86

Vem var det som bannade dig? nat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-27 232808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad ag åkte med en kille jag hade träffat och vi åker runt sedan kommer en bil och säger att vi ska stanna vi gör det och han hoppar ut och tar fram vapen vi åker innan han riktar vi kör iväg. Jag kollar bak och kollar om killen kör efter oss sedan kollar jag fram och ser en kille med cross jag hinner inte bromsa och kör på han och vi kolliderade med honom. Jag frågade om han var okej och han verkade inte allvarligt skadad. Jag ville stanna och se till att han hade det bra, men precis då kom killen från den första bilen tillbaka och hotade oss, så vi kände att vi inte hade något annat val än att köra därifrån. I den förvirrande och stressiga situationen kände vi att vi inte hade något annat val än att fortsätta köra därifrån för att skydda oss själva. Trots våra bästa intentioner att stanna och hjälpa till, överväldigades vi av hotet från den beväpnade mannen och tvingades att prioritera vår egen säkerhet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte från staffsen sidan men jag kollade bak så det var svårt att göra något när jag såg han men jag hade kunnat prata med honom mer men när en annan person med ett vapen dök upp blev det en farlig situation där det var mer försiktigt att välja att agera på ett annat sätt för att undvika konfrontation eller risk för skada.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 30 men senaste perma bannen 22 janauri var fel och blev unbannad direkt så 29

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kollat fram men visste inte att det var någon där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka