Accepterad aaa17 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Ditt Hex-ID: 1000013c7497e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? latfif111

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 212855.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag streamsnipade mrcookiboi för att jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med bil med min vän vi åker runt och tillslut så var vi långt upp i staden vi hör skott ser massor med människor och åker in ditt. Folk kommer fram till våran bil och börjar snacka jag känner dom så vi snackar. Sedan kommer en kille ut med en kropp och han säger vill ni ha han vi säger ja sedan säger dom nej. Dom säger billy och alla säger billy sedan säger jag ge mig och sedan mrcookiboi mrcookiboi du har bra streams sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 38 en var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt hans dc namn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka