Nekad A6brush | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajjardu

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Vad heter du på discord? Hajjardu#6000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under sommarn så kan jag spela från klockan 11.00-01.00 det varierar ibland,
------
under skoldagar så kan jag spela efter skolan tills typ 22.00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan December då servern kallades Multistaden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle haft koll på lallare och folk som bryter mot reglerna, samt hjälpt nytt folk t.ex. skriver till dom att dom inte få har default kläder på sig, bannat folk som t.ex. snackar OOC in game, Som servervakt skulle jag kunna dv:a väck bilar som t.ex. buggar, eller om dom står i vägen för andra personer som spelar på servern som t.ex. vid torget, Som servervakt skulle jag kunna bidra med att göra det enkla jobbet som dv:a bilar för staffsen så dom kan hålla koll på större scenarion, Jag skulle kunna revivea folk som spawnar döda, gjort det enkla jobbet för staffsen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Medans jag spelat på unive har jag stött på flera olika buggar med bilar osv och som en servervakt skulle jag kunna fixa det, samt att jag ser folk som spawnar döda då skulle jag kunna revivea dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna berätta för ny-anlänt folk att man inte få ha på sig "default" kläder, eller folk som spawnar döda skulle jag kunna revivea som en servervakt, jag skulle gjort det enkla jobbet för staffsen som t.ex. Dv:a Väck bilar som är buggade, reviveat folk som spawna döda.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en Aktiv Rp:are, som gillar att hjälpa folk, Jag är seriös och en mogen Kille, jag skulle kunna göra det enkla jobbet för staffsen som att dva väck buggade fordon och revivea folk som spawnat döda samt berätta för nya spelare att inte ha på sig dom kläderna man spawnar i "default kläderna". Jag skulle kunna se till att servern består av mindre "lallare" då jag kan kicka eller Svbanna dom, eller i värsta fall rapportera till staffteamet för en längre bann, och så är jag trött på dessa buggar som händer vid typ garaget jobbigt o skriva /help eller /report för att ta väck dom som servervakt skulle jag kunna ta på mig det själv och underlättat för spelarna

Varför vill du bli servervakt? Jag är villig att hjälpa till staffsen med det enkla arbetet som t.ex. D:va fordon, reviveat folk som spawnat döda eller typ blivit rdmade, eller vdmade, jag hade hjälpt nytt folk med att skriva till dom att inte ha på sig normala kläderna. och så vill jag ta min fritid på unive till en ny nivå genom att hjälpa servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag har ganska mycket kunskaper inom staff kommandon, jag kan nämna några, -svban (id) -kick (id) -/dv, om man vill så kan man ändra radius på dvn t.ex. /dv 5, -/toggleid, för att se id:n på personer över deras huvud för att senare antigen kicka dom eller svbanna dom eller kontakta supportsen vilket id. -/who för att se om dom är kriminell eller medlem eller icke medlem. -/ooc för skriva ut ett ooc medelande till hela servern som t.ex. komma dva alla bilar på piren om 5 minuter, -/revive för att revivea någon -/sv servervakt chatten

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är Medlem/Whitelist på Unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig varit bannad innan alltid hållt mig till reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Unive roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka