Accepterad A10 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nasr0000/

Ditt Hex-ID: steam:1100001191cedba

Vad är din discord tagg? A10

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_1823.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt varför han bannade mig för att ja kommer inte själv ihåg om jag hade no bushes eller no windows eftersom ja känner till reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag kommer ihåg va att ja va i sjukhuset sedan blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror det va en felaktig ban eftersom ja skulle aldrig använda mig av sånna abuse grafikpacks eftersom jag vet att detta bryter mot unive regler

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad en gång jag minns inte riktig varför jag blev bannad, jag har spelat unive länge samt känner jag igen till reglerna vad som gäller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag vet inte varför jag blev pernament bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej eftersom jag använde inte ens abuse grafikpack och kommer inte använda nåt sånt i framtiden heller när ja spelar på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka