Inaktuell A10 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? a106804

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 1996

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag ansökte om att bli medlemsansvarig var för att jag ville hjälpa till inom ett av serverns viktigaste områden. många ser ner på detta område och vill hellre vara anställd, men det är ett mycket viktigt område. vi väljer hur rpn kommer igenom som vi bestämmer oss för att ge medlemmen en roll. vi väljer alla servermedlemmar så detta område är väldigt viktigt för rpn och serverns bästa och jag vill vara en del av teamet som väljer ut servermedlemmar eftersom jag kan vara med och påverka rpn på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du väljer mig för att jag är aktiv på discord och forum 24/7 oavsett vad jag gör. Jag är väldigt dedikerad till det här arbetet och lägger därför mycket tid på det. Jag tänker vara lugn och en bra förebild i den muntliga intervjun. Jag läser faktiskt varje ord i ansökningarna och skyndar mig inte igenom dem. Du måste behandla spelare med respekt och vänlighet. Som M-A är det viktigt att fatta bra beslut och behandla andra som man vill bli behandlad. Jag vill bygga en bra rp-spelbas här i Unive! Jag har också ett långsiktigt mål att bli assistent.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara lugn och snäll man ska inte höja rösten mot de nya spelarna samt alltid vara hjälpsam och trevlig. jag ska alltid vara trevlig till de nya spelarna så de får en jätte bra upplevelse här på unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer försöka ta in folk som kan rp:a och kan regler, kan dem inte regler så kan de bli ganska mycket lall om man tar in dem, jag kommer kolla på personen kunskaper inom rollspelande och ta vill val därifån. Jag vill inte ha in folk som endast söker medlem för att komma in på servern för att förstöra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå. Inte vara kaxig eller ha dålig ton i intervjun samt ha respekt och Inte vara lallig. Kunna alla unives regler. Samt vara aktiv och inte inkompetent. Ifall man har bra ton och är trevlig så kommer man alltid långt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle va den som påvärkar rp nivån, jag ska alltid ställa frågor som om den har rpat tidigare för då har jag nån aning om den har ån koll överhuvudtaget. Tror vi alla här på Unive vill ha en hög och rolig rp:nivå. Jag har ett ganska stort ansvar på om de blir lall på server eller inte för de är jag som tar in folk till servern. jag skulle också känna att nu kan jag förbättra servern änu mer och bara göra den bättre och bättre igenom att var hård och jag kommer tyvär neka folk om dem inte pratar tydligt och klart på medlemskap intervjun om dem inte säger till mig i början jag är ganska närvös men jag kommer ändån kräva att dem visar skärmen för mig och vägrar dem göra de för mig kommer dem bli nekade och de är på grund av att man kan fuska

Hur ser din aktivitetet ut? Har jobb från 07:00 - 16:00 från Måndag till fredag. så min aktivitet på Unive bruka starta ungefär vid 17:00 till 03:00 så kan vara aktiv rätt så länge men är har ledig 5 veckor

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? ja 100%

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag ser fram emot att bli medlemskapansvarig samt hjälpa servern att hålla hög rp nivå

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka