Accepterad A1. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199597037710/

Ditt Hex-ID: steam:1100001618f288e

Vad är din discord tagg? nbdy12121213

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: IMG_8031.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? La ut montage som innehåller klipps som jag skjuter i på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade precis blivit bannad för fearrp. Sen så fick jag en riktigt dum idé att lägga ut montage, varför kommer jag inte ihåg då det bara var en temporär ban så jag kunde göra en överklagan eller vänta ut bannen. Men jag valde att lägga ut montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut inte en felaktig ban då jag la ut montage som är strikt emot serverns regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger tidigare men har alltid lärt mig av mina banns. Detta är min andra permanenta ban, och nu kan man säga att jag har lärt mig av konsekvenserna och har haft tid att bli bättre som spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lägga ut montage och att följa serverns regler även fast att man inte tror det är så viktigt. Man förstör inte endast för sig själv. Även för servern då folk ser en dålig sida av servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, det gör jag alltid efter varje ban som jag får, även fast att det kanske bara är en 2 dagars ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka