Nekad A1. | Ban Överklagan[Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199597037710/

Ditt Hex-ID: steam:1100001618f288e

Vad är din discord tagg? nbdy12121213

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-26 184041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la upp montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev först bannad för fearrp vilket var riktigt onödigt o dumt gjort av mig. Sedan valde jag att lägga upp montage vilket var ännu dummare av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte. Då jag la upp montage vilket var mitt egna val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har bara vart temporära bans. Den första var att jag skjöt en utav mina egna vid mitt gänghus. Den andra var för att jag inte var nog social i ett scenario. och den tredje var för att jag sprang medans en polis skjöt mig. Dessa bans har jag lärt mig av vilket jag gör av allt som jag gör fel i. Detta är min 4de ban som jag någonsin har fått och min första och sista perma ban för om jag får komma tillbaka till servern så kan jag bevisa att jag har blivit bättre och att jag kommer att sköta mig ständigt. Har fått två perma bans innan men denna är den sista.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lägga upp montage. Vet inte vad jag ska skriva annars men ångrar detta grovt och önskar om en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, Att tänka efter vad man gör innan man väl gör det. Och att absolut inte lägga ut montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka