Accepterad A.Z | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Z

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? a.zbre

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Azerhjabi och är född på 80 -talet. Jag föddes ursprungligen i Mogadishu, Somalia. Min pappa heter Hussein Azerhjabi och drev en tandläkar fond för utsatta barn i Afrika. Efter att min far dog i tandköttsinflammation tog jag initiativ till att ta över företaget. Han var mer orolig för barnen och tänkte inte på sig själv, på det sättet så han tappade kontrollen över sin egen hygien och gick bort. Jag flyttade ifrån Mogadishu och begick mig in mot staden. Jag passerade vidare fonden till Röda korset efter som att jag tyckte att dom verkade mäst lämpliga för jobbet. Jag hade precis tillräckligt med pengar för att köpa en lägenhet och en bil. Jag har nu fått jobb som reporter, äger 3 bilar och har fått 2 älskade vänner i denna fina stad. Jag har en stor kärlek för bilar efter som att det på minner mig om min far Hussein. Hussein hade också en liten bil verkstad där han och kollegorna fixade bilar gratis åt folk som inte hade tillräckligt med pengar eller utrustning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har lirat på Unive sedan 2021 så jag har bra koll på rp och hur jag bygger upp serverns gemenskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartens vinst och inte alltid för att gynna sig själv. Till exempel att det kommer fram 3 maskerade grabbar med vapen riktandes mot mitt huvud så ska jag då inte välja att bränna iväg med bilen i 100 knyck bara för att jag själv inte vill förlora scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan alla, här är några exempel. Powergaming är att man t.ex krockar utan att rpa på skadorna. Powergaming 2 är när man spelar för makt och pengar. Metagaming är när man tar information ooc och vidar tar den ig till sin karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, jag har som sagt lirat här på Unive sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit staff samt krim ansvarig här på unive tidigare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka