Accepterad gxriiq | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gxriiq

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? homan

Vad är ditt discord namn? ifw8

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1980

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hussein omar 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hussein kom ifrån mellanöstern till sverige när han var ung och har bott i utsatta områden hela sitt liv och flyttade nyss till storstan för att försöka få ett bättre liv. Karaktären har inte kontakt med sin familj men har en som han bryr sig väldigt mycket om, I framtiden så vill han jobba nånstans där han gillar personalen och kan tänka sig stanna kvar att jobba där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att vara aktiv samt vara social och försöka ha så roligt som möjligt med spelare utan att bryta några regler. Jag kan har också ett par vänner i servern som gärna vill jag ska vara med för jag inte har spelat fivem på ett bra tag specielt unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du hjälper den andra personen t.ex vinna istället för dig, detta kan vara för att skapa en relation men också vara snäll.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brytit några regler i unive men innan så har det hänt att det händer men aldrig för något grovt, det jag lärde mig var att jag måste följa reglerna för det förstör andras upplevelse och gör spelet mindre roligt för både dig samt andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-döda någon utan anledning (ej tillåtet), metagaming-använda dig utav andra appar för att kommunisera inne i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat fivem i flera år och tog nyss en lång paus men har viljat spela på en bra server, det är så jag fick reda på unive, det jag hörde var att servern var väldigt bra samt aktiv. Jag har vänner som har pratat bra om denna servern och därför vill jag vara aktiv på den.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka