Nekad A.Luan | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Användarnamn: A.Luan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Algot

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? cirka 300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För man får aldrig pimpa sin bil vilket är jävligt tråkigt. Nuvarande chefen är ju aldrig aktiv så det behövs en ny. Jag vill väldigt gärna få upp företaget på banan igen innan alla slutar. Jag skulle gärna vilja bli chef på vianor för allt med bilar är intressant att jobba med tycker jag. Jag kommer inte ge ut jobbet hursomhelst endast till dom som verkar lämpliga och är där för att jobba inte bara för extra pengar. Jag ska också anställa någon biträdande som verkar lämplig att hjälpa till med detta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter om jobbet men jag skulle lära mig snabbt. Jag jobbar just nu hos Gunnilas och tidigare som brandman.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Berg han är 31 år. Karl föddes 1989-04-24. Hans föräldrar är svenska men han bodde i Frankrike hela barndomen han var ända barnet så han hade det ganska lugnt och behövde aldrig argumentera om något. Favoritmat är farmors vitlöks baguette. Han har alltid hållit sig borta från det kriminella. Han jobbade tidigare hos Gunnilas och innan det som brandman.

Hur ofta kommer du vara inne? cirka 5 timmar på vardagar helger/lov typ hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Yesss

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka