A.G | Ansökan till Forum Mod [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.G

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad heter du på discord? A.G#1337

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag ansöker till Forum Mod för att jag vill hjälpa till med forums saker med det jag kan göra, jag såg förr mer att vissa staffs inte låser och arkiverar ansökningar osv nu på sistone när de finns duktiga forums mod men det behövs fler, därför vill jag bli de då jag vill ändå vara med i unives utveckling på något sätt därför vill jag bli forum mod. Jag blev nyss demotad och vill testa på att vara forum mod tror det kommer passa mig bra eftersom gillar när det är ordning och reda på saker och det ska de vara på forumet med.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är extremt viktigt att en tråd är i rätt kategori eftersom det är extremt jobbit och tidskrävande om en staff behöver leta upp något, detta har hänt mig vid medlemskaps intervjuer därför är det viktigt att trådar är i rätt kategori.

Får en ansökan vara kopierad? Ansökningar ska absolut inte vara kopierade då de är personen i fråga extremt lat och om man inte ens orkar göra en egen ansökan så borde man inte vara på Unive, man ska skriva en ansökan själv eftersom annars skriver man ju inte med sina egna ord.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Finns inget direkt nu men som jag skrev i någon fråga över så är de att hela forumet måste bli mer organiserad, att trådar ska flyttas rätt, låsas arkiveras osv.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Att allt är rent och fräscht och allt är där de ska vara.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv väldigt mycket på servern. Men om ni vill veta i tid så kanske (ungefär) (alltså pauser ibland om man säger så men kommer vara aktiv väldigt mycket)
Måndag - 14:00 - 21:30
Tisdag - 14:00- 21:30
Onsdag - 14:00 - 21: 30
Torsdag - 14:00 - 21:30
Fredag - 14:00 - 00:00 (Mycke möjligt att de blir längre beror på hur mycket jag orkar med.)
Lördag - 11:00 - 00:00 (Mycke möjligt att de blir längre beror på hur mycket jag orkar med.)
Söndag - 11:00 - 22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka