Nekad _zer0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_zer0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025080869/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f77ca25

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? Taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-25 134439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem tror att jag soft aimar baserat på mina klipps jag visade och att anticheat tydligen reagerat på mig 30 gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått indragen krim. Sen snackade jag med taxi och 2 personer ifrån polis ledningen. Jag visar lite klipps ifrån när jag skjuter och då börjar taxi och dem säga att jag soft aimar. Lite senare hämtar taxi j.vi0 och alchemy. Alla säger att jag fuskar för mina klipps är tydligen för bra att jag skjuter huvudet för snabbt när det är 3 personer och sen lite när jag igen tydligen soft aimar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Dem tror jag fuskar endast för jag är kapabel till att skjuta och att jag står nära en fuskare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag minns inte alla kolla upp men typ staff diss clogg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, har som sagt inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Finns inga bevis utan dem går på magkänsla. Tycker det är riktigt bs att man ska sitta å paya t servern sen får man tillbaka att man fuskar och blir skickad ifrån servern man lagt pengar på när man delvis inte gjort det. Dem bannar mig ifrån mina egna klipps och tydligen loggs men det är rent ut skitsnack. Om ni får upp mig som inte ens fuskar, ni tror att jag hade varit kvar på servern om jag har saker som gör så att mitt aim lockar? Staffs sitter legit och säger i support att jag har bindat fusk så att jag går ifrån att aima konstigt till att skjuta. Bara för att man är bra på att skjuta jämfört med er som sitter å skriver /reports är detta skit. Sen även om ni får upp en grabb som har tränat upp sitt egna aim men inte fuskare är det kanske dags att ta en återställare på hur ni tänker. MVH

Lite pinsamt att säga att man inte fuskar och sedan lägger upp montage på hur du fubbar 🤣

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka