Ej Antagen _zer0 | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_zer0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? _zer0______

Vad är ditt Hex:ID 11000013f77ca25

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Olika beroende på dagar, vissa dagar är det mera plugg än andra men det är oftast runt 3+ timmar. Är väldigt aktiv just nu i början på skolan men senare kanske det blir flera prov osv men jag kommer alltid vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit på servern några gånger men denna gång har jag varit medlem sedan 07-16, test medlem var jag 07-06

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit några gånger, både p banns och vanliga. Vissa av den som en av mina senaste var felaktig så jag fick unban. Samt att jag inte kan kolla upp alla mina bans ig då det typ rensats för mig men kolla upp i discorden. Visar dem jag har just nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att alla spelare följer reglerna och att stämningen på servern är bra. Man hjälper spelare som har problem, svarar på frågor och löser bråk eller missförstånd. Om någon bryter mot reglerna, som att trolla eller fuska, så kan man ge en varning, kicka eller banna personen beroende på hur allvarligt det är. En servervakt ska alltid vara rättvis, lugn och hjälpa till när det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern och vill hjälpa till på fler sätt. Jag har över 1000 timmar på Unive, vilket visar att jag är aktiv och lojal. Jag tycker det är roligt att hjälpa andra och jag vill att servern ska vara så bra som möjligt. Att få bli servervakt skulle göra att jag kan bidra ännu mer och se till att alla får en bättre spelupplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon i staff använder sin roll för att hjälpa vänner eller sig själv, även om det är emot reglerna. Till exempel att låta en kompis komma undan med något. Abuse är när man använder sina kommandon eller rättigheter på fel sätt, som att spawna in saker utan anledning eller vinna RP-situationer genom att fuska. Både korruption och abuse är allvarliga problem som förstör för andra spelare. En servervakt ska alltid vara rättvis, opartisk och aldrig utnyttja sin roll.

Nekad.

Anledning: Blivit bannad denna månad.

Du får ansöka igen när du uppfyller kraven.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka