Accepterad _Troy_ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860686822/

Ditt Hex-ID: steam:110000135ab55e6

Vad är din discord tagg? Troy #9930

Vem var det som bannade dig? Noaoh

Hur lång tid var din ban? 4 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från unive. Ban id pxmkuh Anledning grov pg Noaoh bannade dig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade köpt en ny bil. Jag var påväg till piren när jg mitt i allt när jag körde över en gupp flög in i en vägg. Jag låg på 12 FPS just då och det laggade sönder eftersom att ni philip har lagt in så mycket jul pynt så laggar jag sönder ibland. För mig flög jag under mappen och sen in i en vägg sekunden efter det var jag på vägen vid auto igen och bara körde normalt. Jag struntade i att rpa på det då det var grov dsynq för mig och allt buggade sönder ena sekunder under marken andra sekunden i väggen och tredje sekunden mitt på vägen igen. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta ska inte ske flera gånger. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig att ske igen. Jag borde ha rpat fast att det buggade sönder för mig. Men jag struntade i det just då eftersom att det var sån dsynq. Jag iner nu att jag borde ha rpat på det och ber om ursäkt´

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt en ny bil. Jag var påväg till piren när jg mitt i allt när jag körde över en gupp flög in i en vägg. Jag låg på 12 FPS just då och det laggade sönder eftersom att ni philip har lagt in så mycket jul pynt så laggar jag sönder ibland. För mig flög jag under mappen och sen in i en vägg sekunden efter det var jag på vägen vid auto igen och bara körde normalt. Jag struntade i att rpa på det då det var grov dsynq för mig och allt buggade sönder ena sekunder under marken andra sekunden i väggen och tredje sekunden mitt på vägen igen. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta ska inte ske flera gånger. Förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså det var grov dsynq och bugg för mig men jag borde ändå ha rpat på det tycker jag. Jag tänkte inte så långt då och ber om ursäkt. Det ska inte ske igen lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer knappt ihåg så många men det var flera månader sen jag blev bannad sist och jag började spela unive 2021. Jag har tagit lärdom av dom tidigare bansen jag har.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på dsynqen istället för det hade varit mycket bättre,. Jag ber om ursäkt förlåt det ska inte ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska rpa på krockar fast att det är dsynq det gör det mycket bättre än att bar fortsätta köra iväg. förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut! Hade bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka