Accepterad _Troy_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860686822/

Ditt Hex-ID: steam:110000135ab55e6

Vad är din discord tagg? Troy 9930

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1

Bild på banmeddelande: IMG_9282.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte i en bil och vi crasha utan att rpa, jag rpa inte eftersom jag hade Discord upp på skärmen för jag försökte lösa ett internet problem. Så missade Crashen helt och hållet, väldigt dumt gjort att stänga ner unive när ja kan missa som t.ex en krock. Kommer absolut inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil men en vän, han krocka bilen och körde vidare utan att rpa på skador. Jag rpa inte heller på skador eftersom jag satt i discord och försökte fixa ett internett problem. Väldigt dumt att stänga ner unive i ett sånt tillfälle, eftersom jag kan missa ett scenario som t.ex nu när jag missa crashen, ber hemskt om ursäkt för det, lovar att jag inte kommer begå samma misstag igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är såklart ett regelbrott som ska åtgärdas, men eftersom att jag hade stängt ner Unuve och tagit upp discord på skärmen i sån dålig tajming, vilket gjorde att ja missa crashen, så tycker jag man kan va lite snäll som staff, å låta de va men med en varning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Börja spela igen för nån månad sen, på den tiden har ja en tidigare bann som var felaktig, har banns från 2021-2023 men dom har ja lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stängt ner unive för att ta upp discord, eftersom då kan de gå som nu att jag missar nått scenario och inte finns tillgänglig i rpn, verkligen dumt gjort av mig, de kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo att inte stänga ner unive och ta upp nått annat på skärmen om jag inte vet att det är säkert att göra de, eftersom jag kan missa scenario och grejer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka