Nekad _Troy_ | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860686822/

Ditt Hex-ID: steam:110000135ab55e6

Vad är din discord tagg? troy9930

Vem var det som bannade dig? 0Alvvin0

Bild på banmeddelande: bann3.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag å några polare gjorde butiksrån, vi åkte från rånet i en bil. Vi åkte till en hamna där vid stanna hoppa ut och sprang till en båt. Satt oss i båten och skulle precis köra iväg då en polis hoppar upp och riktar, jag tog då beslutet att trycka på gasen då jag trodde att polisen skulle flyga av direkt jag accelererade iväg med båten men den gjorde han icke, han stod kvar på båten när det gick 500kmh med en 45 graders lutning på båten. Tycker därför att det blir svårt att rpa på det när det går 500 och han ej flyger av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å några polare gjorde ett butiksrån, vi åkte med bil från rånet till en strand där vi tog en racing båt och skulle köra vidare. men när vi tänkte åka så kom en polis upp på båten och börja rikta. I den situationen då vi hade gjort ett rån och kidnappad människor å riskerar död eller fängelse, så tycker jag de var lite konstigt me tanke på att hade det varit irl hade man flygit av direkt och det va det jag trodde och hoppades på att han skulle göra. Men nu blir det jju lite svårt att rpa på en polis som står på en båt som går 500kmh+ i en 45graders vinkel. Det är vad jag tycker, det var fel av mig att köra iväg sådär, men det blev också lite konstigt med rpn på båten. Jag har tagit lärdom av mitt misstag. Jag kommer se till och jag lovar att det inte händer igen, det har ni mitt ord på ja lovar. Hoppas ni kan godta min ursäkt, förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var det inte riktigt men trycker det var lite hårt med 7 dagar bann+ indragen krim+ prishöjning. För att jag trodde polisen skulle flyga av direkt men det gjorde han inte. Liksom skulle det vara irl och man e i en bil eller båt, en polis kommer och riktar vapen bakom, då du redan befinner dig i fordonet man har gjort rån eller vad som hellst och mår inte så bra i huvudet, då skulle man nog trycka full gas och hoppas på det bästa. Men de e hur jag tolkar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo en felaktig bann och en bann för suntförnuft, har tagit lärdom av de och har inte hänt igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade gett upp vid stranden, tagit upp händerna, blivit arresterad, Åkt in på förhör och fått fängelse. Det hade varit mycket klokare och smartare val, även blivit ett roligare scenario för båda parter, nu i efterhand ångrar jag de verkligen lovar att det aldrig mer kommer hända nått sånt här igen. Ni har nog hört samma sak av många andra "Jag lovar att de inte händer igen" å sen gör dom de igen, men jag menar verkligen det, kommer absolut inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, Kommer aldrig mer göra en minsta lilla FearRp, direkt det är en situation jag behöver värna för mitt liv så gör jag de dirket, ångrar verkligen det som hände, men ni har mitt ord på att det kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka