Accepterad _Troy_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Ditt discordnamn: Troy #9930

Ange ditt födelsedatum 1 December 2008

Varför ska just du bli staff? Varför:
Jag vill bli en del av staff teamet för att jag vill kunna hjälpa till på servern! Jag vill göra Unive Roleplay till än ännu bättre server än vad den redan är. Varför just jag känner att jag vill bli staff är för att jag har nu rpat på Unive Roleplay sen sommaren 2021 så över ett år. Jag börjar lite tröttna på att rpa men vill fortfarande hjälpa till på servern så bra jag kan.

Jag tycker att unive är en fantastisk server med bra rp. Men jag har tröttnat lite på att rpa. Därför gör jag nu den här staff ansökningen. För några månader sedan gjorde jag en staff ansökan som till sist med lite repps och sånt blev godkänd. Jag blev jätte glad och kände verkligen att självaste philip320 hade godkänt min staff ansökan. Jag sitter i väntrummet och är jätte nervös. Sen efter en stund så blir jag indragen. Och där sitter självaste philip320 och limpis. Under intervjun blev jag jätte nervös eftersom att jag typ aldrig förr hade pratat med Philip och limpis tillsammans. jag var så nervös att jag torskade intervjun. Jag blev inte jätte glad efter det.

Men nu känner jag att jag vill ansöka på nytt eftersom det har gott ett tag sen sist och jag känner mig redo. Jag vill bli en del av staff teamet för att jag vill hjälpa till på servern så bra jag kan. Jag vill kunna förbättra rpn på servern och kunna hjälpa till så bra jag kan. Jag är engagerad och kommer verkligen fokusera som staff och hjälpa till och lösa saker så gott jag kan. Jag kommer att ha et bra driv för att utveckla unive roleplay och göra det till en bättra server en vad den redan är. Jag vill förbättra den sociala rpn på servern och jag vill bidra för serverns bästa. Att vi alla tillsammans kan hålla en hög och bra samt social och rolig rpa. på servern.

Vad jag vill fokusera på:
Jag älskar att prata med människor och att hjälpa folk. Så jag vill jätte gärna fokusera på support. Jag vill kunna vara aktiv i support så bra jag kan så att det inte blir långa köer i support. Jag vill vara trevlig och glad samt hjälpsam mot dom jag hjälper i support. Jag vill vara så positiv jag kan för att personen jag hjälper i support ska känna sig välkommen och trygg. Jag vill försöka få alla som lämnar support, lämnar med ett leende på läpparna. Jag vill vara välldigt aktiv i support om det är någon som behöver hjälp. Jag vill vara tydlig på vad jag säger i support. att det inte blir missförstånd. Samt jag vill vara glad och trevlig och försöka hjälpa till så bra och mycket jag kan. Jag tror personligen att jag skulle passa bra som support ansvarig på servern. För att jag är en trevlig och snäll grabb som verkligen vill allas bästa.

Sen vill jag även vara in game och specca olika scenarion att allt går rätt till och att alla sköter reglerna på servern. Samt vara på t.ex piren, torget och sådana ställen. För att se till så att allt funkar och att alla följer reglerna med en social, hög, bra och rolig rp.

Extra:
Jag hoppas att alla som läser det här förstår att jag verkligen vill bli staff och att jag skulle passa bra som det för det tror jag själv. Sen sitter det heller inte fel med en finsk staff haha. Det är ganska många som gillar min dialekt fast själv tycker jag inte att jag låter något annorlunda. Men men. Jag vill verkligen att alla ska förstå att jag kommer att bidra för serverns bästa och att unive ska ha en rolig och bra samt social och hög rp nivå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kan variera från dag till dag beroende på om jag t.ex skulle vara sjuk och så vidare. Men ungefär Från kl 16: 30 till 00:00 på vardagar och 13: 30 till 03: 00 på helger och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på unive sommaren 2021. Jag har runt 1000 timmar på unive roleplay.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jo jag har kompisar som är och har varit staffs så kan vissa som
/sv man skrivier i sv chatten

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död
/giveitem id man ger någon en sak
/setjob id job man ger ngn ett jobb t,ex mekko
/ban (id) anledning dager man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/sc man skriver i staff chatten

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte för tillfället men med tiden om jag blir staff så kan jag säkert byta områden att jobba inom. Hade bra vi hörs!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka