Accepterad _Troy_ | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo] [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad heter du på discord? Troy #9930

Ange ditt födelsedatum 1 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardag 15:00- 23:00 Helg 12:00- 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 augusti typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har spelat i 1 år och blivit bannad 26 gånger. Men på min nya karaktär så har jag aldrig blivit bannad. https://discord.com/channels/@me/1008394680611897414/1008400097542938695

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en spelare på servern som underlättar för staffs och helpers! En servervakt hjälper till med att banna och kicka någon som lallar eller gör regelbrott!
En servervakt är en mogen spelare som kan alla regler och inte lallar. Som servervakt tänker jag hjälpa staffs och underlätta för dom och banna eller kick lallare eller någon som gör regelbrott. Jag vill hjälpa till så gott jag kan så att alla staffs kan fokusera på större scenarion som t.ex rån eller kidnappningar.

Jag vill hjälpa till och försöka minska lallare på servern. och jag vill vara noga med att skriva bra förklaringar till varför jag bannar en spelare. Så att hen tar lärdom och inte gör om sitt misstag.

Varför vill du bli servervakt på servern? En servervakt är en mogen spelare som kan alla regler och inte lallar. Som servervakt tänker jag hjälpa staffs och underlätta för dom och banna eller kick lallare eller någon som gör regelbrott. Jag vill hjälpa till och försöka minska lallare på servern. och jag vill vara noga med att skriva bra förklaringar till varför jag bannar en spelare. Så att hen tar lärdom och inte gör om sitt misstag. Jag är en snäll och trevlig och omtänksam person. Jag känner att jag är det och jag har varit sv förut och jag har varit helper 1 gång. Så jag kan det här.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det betyder att jag som server vakt använder mina förmågor som /revive i t.ex ett scenario när jag har blivigt avrättad men använder /revive för att jag inte orkar vänta. Eller säg att du använder /toggleid i scenario för att se genom väggar var andra fiender befinner sig! Men det är helt förbjudet och det blir konsikvenser om det sker.
Eller om man håller på lalla med en kompis och slå ihjäl varandra och sen ressar och håller på lalla. Tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka