_Tomten_ | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tomteland/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frasse

Vad är ditt discord namn? Tomten#1471

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Frasse är en trevlig person som älskar att jobba han är driven å snäll hand är 190cm lång å svart hår han har flera bilar å har även jobbat som bilförsäljare å polis å sjukvårdare han gillar att spela golf på fritiden med sina kompisar han har ett gren card i golf å spelar två gånger per veka hans mamma är en polis å hans pappa är en åklagare dom bor i en liten villa utanför stan med en hund å en katt Frasse bor i en lägenhet på 2 rum med en rums kompis som jobbar som mekaniker å Frasse är arbetslös nu å letar jobb efter han sluta på en bilfirma han har tre kompisar som han hänger med ofta på puben hans kompisar heter William som är 24 å sen hans rums kompis som är 34 som heter lars å sist är det 30 åriga Marcus dom å Frasse är bra kompisar dom spelar golf å brukar åka på resor tillsammans Frasse är ej person som aldrig ger upp hans mål med livet är att ha en fru med två barn å bo i ett hus utanför stan med en hund eller två han vill vara bekväm med pengar å kunna vara där för sin fru när Frasse var 10 år så dog hans mormor han å hon vara nära på grund av att hans mamma å pappa jobba mycket å sent när hon dog då förenares han mycket han blev deprimerad kunde ej vara i skolan å mode dåligt hans föräldrar kunde ej se på han att han ej mode bra på grund av att dom jobba så mycket när han blev 15 då skaffa han en moppe å började med droger å hängde med dåliga personer som ej var en bra förebild för han han skolka från skolan det gick så långt så en natt så körde han sin trimmade moppe i 60kmh å från ingen stans så BANG allt blev svart han vakna å då låg han i en ambulans