_Tomten_ | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tomteland/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frasse

Vad är ditt discord namn? Tomten#1471

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Frasse är en trevlig person som älskar att jobba han är driven å snäll hand är 190cm lång å svart hår han har flera bilar å har även jobbat som bilförsäljare å polis å sjukvårdare han gillar att spela golf på fritiden med sina kompisar han har ett gren card i golf å spelar två gånger per veka hans mamma är en polis å hans pappa är en åklagare dom bor i en liten villa utanför stan med en hund å en katt Frasse bor i en lägenhet på 2 rum med en rums kompis som jobbar som mekaniker å Frasse är arbetslös nu å letar jobb efter han sluta på en bilfirma han har tre kompisar som han hänger med ofta på puben hans kompisar heter William som är 24 å sen hans rums kompis som är 34 som heter lars å sist är det 30 åriga Marcus dom å Frasse är bra kompisar dom spelar golf å brukar åka på resor tillsammans Frasse är ej person som aldrig ger upp hans mål med livet är att ha en fru med två barn å bo i ett hus utanför stan med en hund eller två han vill vara bekväm med pengar å kunna vara där för sin fru när Frasse var 10 år så dog hans mormor han å hon vara nära på grund av att hans mamma å pappa jobba mycket å sent när hon dog då förenares han mycket han blev deprimerad kunde ej vara i skolan å mode dåligt hans föräldrar kunde ej se på han att han ej mode bra på grund av att dom jobba så mycket när han blev 15 då skaffa han en moppe å började med droger å hängde med dåliga personer som ej var en bra förebild för han han skolka från skolan det gick så långt så en natt så körde han sin trimmade moppe i 60kmh å från ingen stans så BANG allt blev svart han vakna å då låg han i en ambulans å hade ont i hela kroppen efter detta så fick han veta att han krocka med en traktor i mörkret som han ej såg han låg inne med svåra skador hjärna blödning å skadad lever samt 4 brutna ben i kroppen ena armen å ett bet å sen två revben han låg inne i sjukhuset i två månader under denna tiden fick han hör att han hade tur om han åkte lite å vänster då hade han träfat en stål pinne på traktorn å dött han fick en andra kans till livet å efter det så jobba hen allt han kunde i skolan han gick ut 9an med alla A i allt å började ekonomi på gymnasiet å han gick ut med bra betyg nu är 24 år å är bra överens med sina föräldrar å har bra kompisar som stötar varandra han har sina bilar som han älskar å han letar efter flera varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för jag har mycket erfarenhet inom rp jag är en snäll person som älskar att hjälpa folk å lära känna nya kompisar jag höjer min rp varje dag jag försöker alltid spela med en hög rp nivå jag vill bidra med en hög rp nivå å bra scenarion jag vill att folk ska tycka att det är roligt att vara med i scenarion jag kommer ej vara kriminell utan vara en bra arbetande person som vill hjälpa till med all förmåga

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar en server med många spelare där det alltid går att hitta folk att ha scenarion med jag gillar scriptsen väldigt mycket dom hjälper med en bra rp å roligare jag vill vara med i utveklingen med serven å hjälpa till med det jag kan som spelare serven lockar mig på grund av att det är aktiva Staffs som har koll på spelarna vilket är bra tycker jag

Hur hittade du Unive? en kompis rekommendera serven å har sett den på twich samt youtub

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en seriös RPare som kan hjälpa till i scenarion i flera punkter jag vill också höja min rp i dom stälena som jag kan å det känner jag att jag kan på denna serven

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att lära käna nya personer å vara en bra spelare att följa alla regler å vara en trevlig person å karaktär inne på serven

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag ej

Tillbaka