Nekad _Tomten_ | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tomteland/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frasse

Vad är ditt discord namn? Tomten#1471

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Lars är en driven å motiverad person som älskar att samla på bilar å driva bra business han är framgångs å trevlig han älskar att hänga med vänner å prata skit han älskar även juridik han gick ekonomi å juridik på uraniumet å senare ekonomi på hög skolan hans mamma är en kriminolog å hans pappa är en inspektör med polisen i deras hem stad hans pappa sista skift är om tre dagar å då ska dom bjuda hem hela skäkten för ett firande å lars fyller 24 efter sommaren hans familj har alltid hjälpt han i genom alla svåra tider som när hans flickvän dog i en bilolycka han jobbar som en konsult för företag som är på väg att kånka han bor i en tvåa med en hund som är 3 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har 1200 timmar å har även spelat på serven förut jag älskar också rp det är det bästa jag vet jag är en trevlig person å har mycket erfarenhet jag kommer bidra med en seriös rp från min sida för att få roliga å bra senarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar en server med många spelare där det altid går att hitta folk att ha senarion med jag har även spelat på serven inan å tykte det var roligt

Hur hittade du Unive? en kompis rekommendera serven för länge sedan så jag spela ett tag men sen tog en paus på några månader å nu vill jag koma tilbaka til rpn i gen

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara seriös å skapa bra scenarion för folk jag har mycket erfarenhet inom många yrken i rp jag vill att folk ska tycka att det är roligt att vara med i senarion å inte rädda

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bra anställd inom ett Job å skapa en bra grund för min karaktärå samla på bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka