Accepterad _Tomten_ | Ansökan till Servervakt [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? Tomten#1337

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. går i skola på dagarna till runt 16 tiden sedan när jag kommer hem så sätter jag mig vid datorn och spelar ett par timma Ca 5 till 6 timmar sedan så pluggar jag en timma. Jag är oftast alltid kontaktbar via discord. På helgerna så brukar jag gå in på datorn och servern runt 14 tiden och spela till ca 22 eller 23. Vissa dagar kan det hända at jag ej är inne då jag kanske är iväg men är ändå aktiv spelare

Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag vart medlem var 2021-06-29 sedan des har det varit luckor där jag har pausat med spelande på dator men senast jag ansökte till medlemskap och vart godkänd var 2022-06-25

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/878328165326549023/1078317136327483422/image.png tidigare P banad för bytande av server

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa personer på servern och att underlätta för Staffs T.ex att kicka lallare, Eller att Sv banna folk för VDM eller liknande regel brott. Servervakter ska hjälpa servern att bli av med personer som gör mindre regelbrott så allmänna spelare ska kunna rpa utan att någon kommer och förstör genom att VDMA dom eller lalla med dom T.ex. Om mera alvarliga regelbrott skulle ske s ska man som SV Banna dom i en timma och sedan sicka klipp till ban förläggning så dom personerna ej kommer tillbaka och förstör mera

Sv kommandon
/svban
/kick
/dv
/toggleid (detta ska bara användas i det fall man skulle behöva ett id på en person som gör regel brott. man ska ej abusa detta kommando)
/revive
/sv (SV chatt ig)

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har tidigare varit servervakt och har god erfaren het som det jag är också en aktiv spelare på servern och jag ser mycket lallande samt Regelbrott och jag vill vara med för att få stopp för detta. Jag är också en seriös person som vill se att servern ska vara fri från lallare och Folk som gör regelbrott. Jag är också väldigt noggrann med att klippa händelser där det förekommer Regelbrott. Mitt mål är om jag bli servervakt så kommer jag hjälpa till med att ha koll på polis stationen efter lallande samt att kunna se så folk beter sig runt poliser och inte copbaitar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man T.ex ser någon man känner göra regel brott och agerar ej utan låter personen gå för att man känner dom eller att man själv gör flertal regel brott som SV
Abuse kan vara att man revar sig för man är låg på törst eller att man revar en polare för att han medvetet hoppa ner för ett tak eller att man bannar folk utan anledning eller använder sig utan ID peek för att vina ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka