Nekad _TacTixa_ | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_TacTixa_

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? TacTixa

Vad är ditt Hex:ID 110000136d1f6d2

Ange ditt födelsedatum 15 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 2-3 timmar per dag.
(så många timmar spelar jag på veckodagarna)

Fredag: 2-8 timmar.
(så många timmar spelar jag på helgerna)

Daglig aktivitet:
Jag kliver upp, käkar frukost, går till skolan, kommer hem, gör mina läxor, är med familjen och sedan går jag upp och streamar + spelar!

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 2-3 månader tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tillgodo Lasse. Har fått en bann senaste månaden men den var falsk då helpern, ville 440 inte menade att banna mig. Ni kan skriva till Lasse då han också har bild på att Ville 440 sa att den var felaktig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en staff fast deras uppgift är att förhindra regelbrytare när de väl spelar RP, det är som staffs vänstra hand. Med enklare ord så är en servervakt en person som rp:ar och skapar scenarion precis som vi andra, fast det ända som är skillnad är att de bär ett större ansvar som serverväktare då de ska agera som en förebild för de andra och förhindra folk som bara vill något ont till servern.

En servervakt har också möjligheten att ressa + SV-banna + kicka regelbrytare, bannen är 1 timme så det ska finnas kompetens att vara servervakt så man inte abusar dessa två perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag känner att det finns en del personer som varken kan rp'a eller komma med ett tillfredsställande rp för de andra spelarna. Den sitsen har jag varit i, där personen jag rp:ar med ifråga inte kan rp'a huvud taget, det är som en kyckling utan huvud, saken springer bara runt och ser dum ut. För att klargöra så menar jag att det finns folk som lallar otroligt mycket på Unive. Unive är en fantastisk server och förtjänar inte alla dessa idioter till rollspelare så därför vill jag kunna förhindra dem att förstöra servern.

Jag kommer huvudsakligen rensa bort de personer som är här för att lalla runt men också vara observant över vad jag gör som servervakt. Jag kommer hålla mig till det mest optimala åter gärderna som finns och se upp till staffs och högre.

Jag kommer som servervakt bjuda på underhållande och fortfarande aktivt rollspelande!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Det är när jag använder mina perms till min egna fördel i scenarion. Som exempel, jag och en annan är i en knivduel. Jag hamnar i underlägga och blir ihjäl huggen, jag väljer då att revive mig själv så jag kan ta ner de andra för jag tyckte att det var tråkigt när jag dog. Det är exempel på abuse.

Korruption: Om min vän, vi säger att han heter Erik. Erik ringer mig på discord och säger att han ligger död i Sandy, han har precis blivit skjuten och vill att jag ska ressa han i ett pågående scenario. Jag som kompis väljer att göra det för vem fan bryr sig, han är ju min kompis. Jag gör som sagt det och då har jag begått korruption vilket är strikt förbjudet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte tagit intervju.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Nekad.

Anledning: Inte tagit intervju.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka