Nekad _TacTixa_ | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_TacTixa_

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? TacTixa

Vad är ditt Hex:ID 110000136d1f6d2

Ange ditt födelsedatum 15 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag sitter vid datorn cirka 2-3 timmar på veckodagar medans på helgerna kan jag sitta upp till 6 timmar. Helt beroende på om jag har prov, ska göra något med familjen eller är sjuk. För övrigt är jag väldigt aktiv på datorn då jag också streamar på twitch, gör youtube videos osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 2-3 månader tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/905769512920580101/1337809134795362364/Skarmbild_2025-02-08_163440.png?ex=67a8cb59&is=67a779d9&hm=51763167dd9478f2d8d233540c59c242cd787b53283750398dc491e7b5992123&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Innan jag svarar på denna fråga vill jag lyfta fram lite saker angående mina bans: Jag har totalt 28 bans, dessa bans fick jag när jag var en problem spelare när jag var 13 år. Jag var en omogen person då men har förändrats. Jag streamar, är med i Lost MC, går efter reglerna. Snälla ge mig en chans ändå när jag har 28 bans.

Huvudfrågan:
De är personer i ett team som hjälper staff teamet, skicka in bevis till staffs om man ser ett större serverbrott begås. Kicka folk som utför regelbrott som strider mot unives regler. Man kan säga att servervakterna är staffsens medhjälpare medans de rp:ar vanligt. Helt enkelt en vakt som håller koll vad som händer på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är som sagt streamer och det har förekommit folk som lallar som inte jag kunnat gjort så mycket med då jag inte har någon streamervakt, då anser jag att det skulle underlätta att kunna kicka de som lallar för att skapa en bra insyn på Unives RP när jag väl streamar. Jag vill bli servervakt då jag har sett folk som rp:ar helt absurt och förstör för de personer som försöker, jag vill kunna kicka sådana personer så de som bidrar med något bra ska inte påverkas. Sammanfattat: Göra en bättre insyn på Unive när jag streamar och ta åter gärder på de som förstör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex att man använder sina krafter som "toggle id" osv i scenarion. Alltså att använda ens servervakts krafter mot sin egna vinning. Abuse, abuse är att man t.ex är i ett scenario där man förlorar och då så kickar man personen för en ogiltig anledning för att kunna komma undan som exempel.

Nekad.

Anledning: Du har tyvärr för många bans (Totalt 34 bans).

Du får tyvärr inte söka till servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka