_Ström
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? strom071
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Johansson, 27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpande, driven, ordagran
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Är utbildad läkare inom Unive sjukvård och har arbetat som enhetschef och suttit i sjukvårdsledning. Inledde större sammarbete med RTJ och bidrog gott inom sjukvården. Tog en paus från allt och drog iväg men har nu kommit tillbaka och är sugen på att komma tillbaka till sjukvården. Fortsätta jobba för att rädda liv. Förhoppningsvis ta sig upp mot ledning igen eftersom de var något Elliot uppskattade. Sammarbete och vilja
Vad kan du bidra med till serverns RP? Spelat här sedan tidigare (Första gång 2021). Är väl medveten om vilket nivå som serven har samt vilket som strävas. Tyvärr är den absolut inte där, framför allt inte i sjukvården. Jag kommer spela en karaktär som kommer passa in i sjukvården. En strikt jävel helt enkelt vilket jag tror bidrar med bra RP till serven. Jag lägger fokus på RP, ett scenario med ORD är 10x roligare en vapen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska kunna vinna, Du ska kunna förlora. Så enkelt är det. Ibland vinner ena sidan i ett scenario, ibland andra. Det är en del av RP och man kommer aldrig bara vinna. En förlust leder bara till framtida scenation. Jag ska ha kul, De andra ska också ha kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bytte jobb för ofta, har hänt en gång 3 år sedan. Kommer inte ske igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gammal spelare, Sjukvårdsledning, Bitr chef räddningstjänsten
Vad är ditt discord namn? strom071
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Johansson, 27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpande, driven, ordagran
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Är utbildad läkare inom Unive sjukvård och har arbetat som enhetschef och suttit i sjukvårdsledning. Inledde större sammarbete med RTJ och bidrog gott inom sjukvården. Tog en paus från allt och drog iväg men har nu kommit tillbaka och är sugen på att komma tillbaka till sjukvården. Fortsätta jobba för att rädda liv. Förhoppningsvis ta sig upp mot ledning igen eftersom de var något Elliot uppskattade. Sammarbete och vilja
Vad kan du bidra med till serverns RP? Spelat här sedan tidigare (Första gång 2021). Är väl medveten om vilket nivå som serven har samt vilket som strävas. Tyvärr är den absolut inte där, framför allt inte i sjukvården. Jag kommer spela en karaktär som kommer passa in i sjukvården. En strikt jävel helt enkelt vilket jag tror bidrar med bra RP till serven. Jag lägger fokus på RP, ett scenario med ORD är 10x roligare en vapen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska kunna vinna, Du ska kunna förlora. Så enkelt är det. Ibland vinner ena sidan i ett scenario, ibland andra. Det är en del av RP och man kommer aldrig bara vinna. En förlust leder bara till framtida scenation. Jag ska ha kul, De andra ska också ha kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bytte jobb för ofta, har hänt en gång 3 år sedan. Kommer inte ske igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gammal spelare, Sjukvårdsledning, Bitr chef räddningstjänsten
Senast ändrad: