Nekad _Puff__ | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Puff__

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Iamhim0ng

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kirre Russinpung han är 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kirre Russinpung är en 26-årig man som skulle beskriva sig själv som ambitiös, social och lojal. Han är en person som alltid försöker utvecklas och nå sina mål, oavsett om det gäller arbete eller privatliv. Kirre har lätt för att skapa nya kontakter och trivs med att umgås med olika typer av människor. Han värdesätter ärlighet och respekt och ställer alltid upp för sina vänner när de behöver hjälp. Samtidigt är han inte rädd för att ta ansvar och fatta svåra beslut när situationen kräver det. Hans lojalitet och drivkraft gör att människor ofta ser honom som någon man kan lita på.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kirre Russinpung är 26 år gammal och växte upp under enkla förhållanden där han tidigt lärde sig vikten av hårt arbete och ansvar. Under sin uppväxt hade han många olika intressen och drömde alltid om att skapa ett stabilt och framgångsrikt liv för sig själv. Han har haft flera olika jobb genom åren, vilket har gett honom erfarenhet av att hantera människor och lösa problem i pressade situationer. Trots motgångar har Kirre alltid fortsatt kämpa för att nå sina mål och bygga en bättre framtid. Nu när han har flyttat till staden ser han det som en chans att börja ett nytt kapitel i sitt liv. Hans mål är att skaffa ett stabilt arbete, bygga upp ett gott rykte och skapa starka relationer med människorna runt omkring honom. På längre sikt vill han bli ekonomiskt självständig, kanske starta en egen verksamhet och etablera sig som en respekterad person i samhället. Oavsett vilka utmaningar som väntar är Kirre fast besluten att arbeta hårt och göra något meningsfullt av sin framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa realistiska och roliga scenarion som involverar andra spelare och inte bara fokuserar på mig själv. Jag värdesätter seriös roleplay och försöker alltid agera utifrån min karaktärs personlighet och bakgrund. Jag är respektfull mot andra spelare, följer serverns regler och strävar efter att skapa intressanta situationer som leder till bra RP för alla inblandade. Jag tycker om att bygga långsiktiga relationer mellan karaktärer, utveckla min karaktärs historia över tid och bidra till en levande och engagerande spelmiljö där alla får möjlighet att ha roligt och utveckla sitt RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara spelar för att vinna själv, utan också för att den andra parten ska få en rimlig chans att lyckas och få bra RP. Du följer scenariot även om det inte gynnar dig, så länge det är realistiskt och inom reglerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming Det betyder att du gör saker som inte är realistiska eller tvingar ut ett resultat utan att ge motparten chans att reagera. Till exempel att skriva eller spela att du “lyfter upp en bil ensam” eller att du tvingar någon i RP utan rimlig möjlighet för dem att försvara sig. Metagaming Det innebär att du använder information som du fått utanför spelet (t.ex. Discord, stream, eller OOC-snack) och använder den i RP:n. Till exempel att du vet var någon är i spelet fast din karaktär inte har fått den informationen. RDM (Random Deathmatch) Att attackera eller döda någon utan giltigt RP-scenario eller anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Ja det är fixat nu

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka