Accepterad _mango1 | Ban Överklagan [ken12] [sickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_mango1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cutiecom/

Ditt Hex-ID: steam:11000011ae25c3c

Vad är din discord tagg? _mango1

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: bild_2024-11-08_012300057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att quita och fortsätta och hoppa ut ur bilen och börja springa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bil med någon då så börjas det skjutas då hoppar föraren ut och skjuter för det va en av våra som blev kidnappad då satt jag kvar och visste inte vad jag skulle göra då så blir han skjuten av polisen jag får blir stressad väljer att plocka upp han och köra iväg under det så krockar jag en gång och valde då att hoppa ut och springa sedan dog jag jag vet inte hur tror polisen döda mig då så kör polisen iväg kommer tillbaka 2-3 gånger den sista gången valde jag att quita då jag behövde sova och då valde jag att quita, Eftersom att jag är ny så visste inte jag att jag behövde vänta 5 minuter efter att jag hade dött och blev då bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan se varför bannen är giltig men eftersom att jag är ny så visste jag inte om att man behövde vänta 5 minuter innan man fick quita då ingen har sagt det till mig därför tycker jag den är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans då jag är ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha RPat på mina skador men jag blev stressad och tänkte inte på det just då sedan hade jag kunnat vänta minst 5 minuter men jag visste inte om det men nu gör jag det så kommer inte att hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste vänta minst 5 minuter efter jag har dött för att få quita och att jag ska RPa på mina skador oavsett vad om jag är stressad eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka