Nekad _Linkan_ | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linan

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2006

Vad heter du på discord? Linan#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:00 - 22:00

Helger: 10:00 - 13:00 (Liten paus) 15:00 - 20: 00 ibland 22:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juni men blev medlem på Unive i Augusti. Har inte spelat på hela sommaren för har varit i Stockholm utan datorn. (100 timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka underlätta för staffsen och supports genom att kicka personer när det är behöves, alltså när en eller flera personer bryter mot unives server regler eller som kallas för lallare, vilket också är brytande mot regler

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? På kvällen är det mycket personer som är inne och spelar och mycket som lallar och streamsnipar streamers och då kan jag hjälpa till med det hyfsat fort.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort de personer som lallar. När andra märker att unive är en väldigt populär svensk server kommer en del in och ifall man lallar, så blir man kickad eller bannad på direkten. Då kommer fler in på servern med hög rp nivå som stiger den RP nivån vi har nu. Alla skulle få en bättre spelupplevelse utan lallare. Jag känner till alla basic regler och lite andra mycket bra så märker hyfsat snabbt när folk inte sköter reglerna. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör som tillexempel grov mass vdm så är det enklaste att man svbannar dem när man väl är där. Även viktigt att man tar ett klipp och visar högre (staff) så att personen som vdmar kan få en hyfsat längre ban.

Varför ska just du bli servervakt? Genom att få bort de personer som lallar. När andra märker att unive är en väldigt populär svensk server kommer en del in och ifall man lallar, så blir man kickad eller bannad på direkten. Då kommer fler in på servern med hög rp nivå som stiger den RP nivån vi har nu. Alla skulle få en bättre spelupplevelse utan lallare. Jag känner till alla basic regler och lite andra mycket bra så märker hyfsat snabbt när folk inte sköter reglerna. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör som tillexempel grov mass vdm så är det enklaste att man svbannar dem när man väl är där. Även viktigt att man tar ett klipp och visar högre (staff) så att personen som vdmar kan få en hyfsat längre ban.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det är jättekul att hjälpa till, för ni har trevlig staff och support som kan hjälpa till när det behövs och jag vill hjälpa gärna hjälpa och underlätta för dom andra. Jag vill minska lallandet här på servern och jag vill se till att ingen bryter mot reglerna och lagar. Det är ju Sveriges största RP server (Tror jag) och därför kan behövas en del servervakter. Jag gillar att hjälpa och därför skulle det vara extremt kul att få vara servervakt och att få hjälpa till med arbete som är lite för smått för staffs men som är helt okej nivå för mig att lösa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort bilen närmast dig /bring Teleportera en spelare till dig /spec Följ en spelare automatiskt. /freeze Frys en spelare så att hen inte kan röra sig /goto Teleportera till spelarens id /kick Sparka ut en spelare från servern /noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med /sqlban Du bannar en spelare i angiven tid /sqlunban Du unbannar en spelare/sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline /setjob Du ger angivet id ett whitelistat jobb /tpm Teleporterar till markör /giveitem Du ger spelarens angivet id ett föremål /giveweapon Du ger spelarens angivet id ett vapen /givemoney Du ger spelarens angivet id pengar /setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support eller mod /announce Annoncerar ett meddelande till hela servern /clearchatforall Rensar chatten för alla på servern.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig blivit bannad förut.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka