Nekad _Liam90_ | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Liam90_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? _liam90__69466

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Danielsson, Han växte upp i ett rikt och fint område i Stockholm
Liams föräldrar jobbade med mekaniker och sjukvårdare. Liam gick i en mycket bra och fin grundskola där han trivdes mycket bra, Liam var populär och fick många tjejer samt skötte skolan mycket bra. Liam har alltid varit intresserad av att jobba som Polis. Grundskolan för Liam gick mycket bra han gick ut grundskolan med mycket bra och fina betyg. När Liam flyttade till kiruna för att plugga vidare så var han 19 år gammal. Liams mamma dog i en bilolycka eftersom de var två fulla herrar som körde på fel sida av vägen. Liam studerade vidare på sitt universitet och gick vidare och blev bäst i sin klass. Liam var nu fullt utbildad mekaniker och valde att flytta ner till stockholm till sin pappa igen för att hjälpa honom. Liam har nu tjänat sina första löner och är redo för att flytta ifrån Stockholm men vart ska han flytta? JO till staden Unive! I staden Unive ska har Liam tänkt att han ska antingen utbilda sig till sjukvårdare eller fortsätta mekaniker arbetet för att kunna få en bra livstil och ett bra liv! Hans hopp är att skaffa många vänner samt leva ett lyckligt o smärtsamt liv i nya staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket bra och hög RP-Nivå till servern! Jag kommer att göra roliga scenarion som ska var kul för alla jag kommer att påverka serverns RP nivå genom att rollspela mycket fint och bra så att alla kan ta del av mitt fantastiska rollspel, Vad jag kommer göra för servern är att jag kommer att streama för att visa upp för andra att servern är en bra server! Samt så kommer jag att satsa på streamingen på servern så servern växer mer en vad den redan har gjort

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att de är två kriminella rollspelare som har bestämt sig för att göra ett butiksrån, Dom har planerat exakt allting, Med flyktplan,o allt! Rånarna bestämmer sig för att åka till butiken dom ska råna med gissland i TH, Dom springer in och tar pengarna och sedan sticker dem för att undvika polisen så snabbt som möjligt. Men de dom inte visste var att dom just bröt mot en regel på Unive vid namn Motpartens vinst i ett scenario! Kortfattat så betyder regeln att alla i scenariot ska ha kul samt kunna rollspela. De rånarna skall göra för att inte begå regelbrottet är att invänta till att Polisen anländer så man sedan kan göra ett större scenario, Alltså förhandla med polisen. SÅ båda de kriminella samt poliserna kommer ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst samt förstått era regler! Jag kan ge exempel på några av dem Fear RP= Innebär att du alltid ska rollspela samt värna om ditt liv! till exempel du är under ett vapenhot irl hade du varit rädd samt värnat om ditt liv för att inte bli dödad samma ska ska du göra inom RPN. DU ska alltså värna om ditt liv. Combat Logging= Det innebär att du lämnar spelet för att undvika att ett scenario. Du lämnar alltså servern för att till exempel inte förlora ditt vapen eller något annat föremål Copbait= Det innebär att du jävlas samt försöker få polisens uppmärksamhet för att endast få till ett snutjag eller ett annat form av scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har många erfarenheter inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de är lungt

Nekad.
Anledning:
Discord konto inte 3 månader gammalt

Du får ansöka igen om 3 månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka