Nekad Debruni123 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debruni123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? debruni

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Blad och han är 23 år gammal. Osman växte upp med sin bror Mio Blad i en liten by i Afrika. Liam har 2 syskon och alla blev uppfostrad av en ensam Mamma. Liam kom från en mycket fattig familj som hade det mycket tufft. De fick bo på gatorna nästan hela tiden. När Liam hade fyllt 16 dog tyvärr hans mamma eftersom att hon inte hade tillräckligt med pengar. Liam och hans två syskon fick leva på rester i soptunnor och dricka smutsigt vatten. En dag bestämde sig Liam och hans syskon att de skulle försöka gå från den lilla byn till en stad där de kanske skulle kunna ha det bättre. Det sparade mycket mat och vatten och började gå mot staden. På vägen attackerade en orm en av Liams syskon och senare avled hans syskon. Nu var det bara Osman och Omar kvar som fortsatte att gå mot staden. Efter 7 timmar var de äntligen framme. De bestämde sig för att bosätta sig under en bro med många andra människor. Efter några dagar i staden hittade Liam en person som kunde hjälpa han med att flytta till Unive om förhoppningen om ett bättre liv. Han lämnade sina syskon och åkte till Unive. Han blev sedan vän med flera personer som höll på med att meka med bilar. Liam älskade att uppgradera, styla och trimma bilar men han vill inte bli mekaniker. Liams dröm är att jobba inom bilbranschen och kunna hjälpa andra att nå sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med med det bästa möjliga rollspelet och jag kommer jobba hårt för att alla ska ha det roligt på servern. Jag tycker att det är viktigt att rpa så bra som man kan för att annars så blir det inge kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att på parterna ska få ut så mycket som möjligt från scenariot. kriminella, medlemmar och icke medlemmar, man ska ändå sträva efter att båda parterna ska ha det så bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår dom och några av dom är rdm, vdm, fearrp, sunt förnuft, metagaming etc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på andra servers förut såsom ortenwave, valon och centic och jag har erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är nog allting som jag har att säga

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka