Accepterad _kottbullar_ | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? ._.kottbullar._.

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenta Kofot 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, glad, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenta Kofot har en tuff bakgrund. Han växte upp i en del av stan där de var mycket brottslighet. Redan som barn blev han påverkad av sina vänner som höll på med olagliga saker. Kenta var alltid snabb på att hitta genvägar, både i livet och när det gällde brott. När Kenta blev tonåring började han hänga med gäng som sysslade med mindre brott. Han kände att han passade in där, där han kunde visa sin styrka och få respekt. Med tiden blev han mer involverad i värre brott, som bankrån och kidnappningar . Han lärde sig snabbt hur man rör sig i den kriminella världen och blev känd för sitt aim och sin förmåganab att tänka snabbt. Kenta Kofots framtidsplaner är stora. Han drömmer om att klättra högre upp i den kriminella världen och gå med i ett större gäng och kanske till och med starta ett eget gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och seriös rp. Jag planerar också att vara mycket aktiv på servern och lägga flera timmar dagligen. jag har också rpat mycket på unive innan så jag vet hur man rpar och sånnt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara fokusera på makt och pengar, utan istället bidra till att skapa ett roligt och engagerande scenario för alla inblandade, inte bara för egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag hade ljud pack som man inte fick ha och blev perma bannad men jag visste inte att man inte fiock ha ett sånt ljud pack så jag lärde mig att man inte får ha ljud pack på unive. och sen har jag också dupeat pengar ochj vapen och jag lärde mig att jag inte ska göra om det efterssom man blir bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = man får inte döda någon utan andledning vdm= man får inte andvända bil som vapen NLR = man får inte komma ihåg saker som hände när man dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja bara att jag spelat på unive innan och haft medlem och krim och sånnt

Senast ändrad:
Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

skrev gammla discord taggen min nya är : ._.kottbullar._.​

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

jag har ju redan gjort det har verifierad rollen och allt

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka