Accepterad _kottbullar_ | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? _kottbullar_

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenta Kofot 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, glad, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenta Kofot har en intressant och tuff bakgrund. Han växte upp i en del av stan där brottslighet var vanlig. Redan som barn blev han påverkad av sina vänner och grannar som höll på med olagliga saker. Kenta var alltid snabb på att hitta genvägar, både i livet och när det gällde brott. När Kenta blev tonåring började han hänga med ett gäng som sysslade med mindre brott. Han kände att han passade in där, där han kunde visa sin styrka och få respekt. Med tiden blev han mer involverad i allvarligare brott, som inbrott och smuggling. Han lärde sig snabbt hur man rör sig i den kriminella världen och blev känd för sina snabba reflexer och sin förmåga att tänka snabbt. Kenta Kofots framtidsplaner är stora. Han drömmer om att klättra högre upp i den kriminella världen och starta sitt eget gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kan bidra med att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla jag RP'ar med. Jag planerar att vara mycket aktiv på servern och lägga flera timmar dagligen. och jag kommer att interagera med andra spelare och bygga intressanta karaktärer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara fokusera på makt och pengar, utan istället bidra till att skapa ett roligt och engagerande scenario för alla inblandade, inte bara för egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag hade ljud pack som man inte fick ha och blev perma bannad men jag visste inte att man inte fiock ha ett sånt ljud pack så jag lärde mig att man inte får ha ljud pack på unive.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = man får inte döda någon utan andledning vdm= man får inte andvända bil som vapen NLR = man får inte komma ihåg saker som hände när man dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag har haft krim innan och fick indragna roller för jag hade ljud pack som jag inte viste att man inte fick ha.

jag kopierade från min förra medlemsansökan för jag blev nekad efterssom jag inte hade väntat 14 dagar efter jag fick indragna roller

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka