Accepterad _kottbullar_ | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? _kottbullar_

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-19 194800.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde ett ljudpaket som inte är tillåtet efterssom att det gör så att fotstegen blir mycket högre än de vanliga ljuden. Det gav mig en fördel i spelet och därför är det förbjudet att andvända på unive. Jag tänkte inte på att ljudet skulle ge mig en fördel. jag tyckte mest att det var ett jobbigt ljud som störde mig men jag hade kvar ljudet efter som jag inte orkade radera gta och ladda ner det igen och jag behövde göra det för att få de normala ljudet. så jag spelade med ljudet fast jag tyckte det var jobbigt ljud men jag tänkte inte att det gav fördel och att man kunde bli bannad av det. om jag skulle veta att man inte fick ha det skulle jag ha tagit bort det direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra kidnappade en kille från ett gäng eftersom vi har krig. När vi tog honom glömde vi att ta hans vapen direkt så när vi hållde han så såg vi att han la sitt vapen på marken så jag tog ett klipp och skickade in det till ceon och ceon skickade in det till andra staffs och sånnt och i klippet jag skickade så hörde man att jag hade de här ljud packet. sen fick jag ett meddelande från maxkillerbree att hoppa in i support. När jag gick in i support sa både Valentino och maxkillerbree att jag skulle bli perma bannad för jag andvände mig utav ett ljudpack som gör så steg blir högre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag använde ett ljudpack. Jag visste dock inte att det var förbjudet att ha ljudpacks på Unive. Nu har jag förstått att man inte får använda sånna packs eller liknande tredjepartsprogram som kan ge fördelar i spelet. När jag laddade ner ljudpacket trodde jag att det endast skulle ändra ljudet på vapen, vilket jag trodde var tillåtet och inte skulle ge någon fördel. Men när jag gick in i spelet och testade ljudpacket, hörde jag att fotstegen lät konstiga och mycket högre än vanligt. Jag tyckte att ljudet var störande och jobbigt att höra, men jag fattade inte att det var förbjudet och jag fattade inte att det gav fördel. Även om jag märkte att det lät konstigt, orkade jag inte byta direkt till de vanliga filerna. Jag tyckte att det skulle ta för lång tid att radera gta och sedan ladda ner spelet igen. och jag ville bara fortsätta spela. Nu förstår jag att man inte får ha de här ljudpacken, och jag har nu lärt mig av mina mistag och jag kommer inte att göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivt bannad 2 gånger innan för anticheat utan andledning och sen minns jag inte mina andra bans efterssom det var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kollat mycket mer noggrant i reglerna, för då skulle jag ha fattat att man inte får använda tredjepartsmjukvaror som ger fördelar i spelet. Om jag skulle ha vetat att man kunde ha blivit perma bannad och förlora alla sina roller så skulle jag aldrig ha andvändit ljud packet.när jag först märkte att fotstegen lät för högt borde jag ha tagit bort det direkt. Istället fortsatte jag att spela, vilket jag nu inser var ett stort misstag. Jag ville bara ha ljud pack till vapen och hade ingen aning om att det kunde bli en perma ban. om jag hade vetat om att jag inte fick ha det här ljud packet skulle jag ha följt reglerna framför att fortsätta spela med detta ljud pack. Nu har jag lärt mig en viktig läxa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig att man inte får använda ljudpacks eller liknande tredjepartsmjukvaror som ger fördelar i spelet. Tidigare trodde jag att ljudpacks bara var en liten förändring som skulle ändra vapen ljud. och sen hörde jag att det var högre fotsteg men jag visste inte att man inte fick ha det. Nu när jag vet om att man inte får ha det kan jag lova att jag aldrig kommer att använda sådana packs igen. För att säkerställa att jag inte gör samma misstag igen och bryter mot fler regler utan att veta så har jag nu noggrant läst igenom alla regler på servern. Jag ska nu spela på ett sätt som följer alla regler och undvika allt som kan ge mig en fördel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ger dig en ny möjlighet till att förbättra dig, till framöver hoppa gärna support och ifråga oss "är detta okej att använda" eller liknande innan du bara tar in saker i dina filer. Ser jag detta upprepas framöver kommer jag ej ge dig fler chanser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka