Nekad _kevin1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kevin1234

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525793831/

Ditt Hex-ID: 11000015d501027

Vad är din discord tagg? _kevin1234

Vem var det som bannade dig? tjaotjaov2

Bild på banmeddelande: bannnnn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bytte kläder för jag gick ur tjänst sen skulle jag åka hem åkte för bi 2 i 64 så jag stannade och snackade med dom för att jag rpa som krim med dom innan då stog vi och snacka så tog jag upp ett vapen och de börja skjuta för en bugg. sen när vi stog där så sa jag kolla i mina fickor ska du se en grej och de gjorde dom ju såg inget fel med det sen så undrade dom om dom var efterlysta kollade upp i polis ipaden och svarade på doms fråga sen så skrev tjaotjaov2 i ooc kevin då skrev jag JA men han svarade inte sen så snackade vi och då såg jag att ena inte var krim då sa jag ig du e ju inte krim då jag sa fel och mena busig sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan de var så att vi stormade ett gäng när vi ska dra så hoppar jag in i en bil men de satt ingen i bilen då kom polisen och tog handfängslar på mig efter som jag hade vapen på mig började jag springa ifrån dom sen efter jag sprungit 100meter så sköt mig så jag stannade när jag insåg att de var kört sen så blev jag bannad. jag tog lärdom av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte låtit dom söka igenom mig och inte snackat ooc in

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka