Accepterad _kalashnicovv_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Tjoffe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377459258/

Ditt Hex-ID: steam:11000016efa21f3

Vad är din discord tagg? .kalashnicovv.

Vem var det som bannade dig? Emilia, Limpis

Bild på banmeddelande: Unive bild.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej, Jag var lite dum och addade limpis på Snapchat och sedan så bad jag han om en unbann och liknade och jag fick de ja skulle fått såklart. Jag förstår ju vrf o de var otroligt dumt. Jag vill ha en ärlig ny chans med unive, Jag har tagit en paus på 5+ månader och har Mognat upp mig. Jag vill inte skapa massa problem som jag gjorde förra året så därför ber jag er om en Ny start på servern. Jag kommer sköta denna gången och det lovar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad (vet ej anl) De var så länge sen så jag kommer inte ens ihåg. Allt började med bannen sedan hade jag en vän som hade limpis snap och sa att jag skulle adda hnm och be om en unbann utav hnm som såklart va otroligt dumt och lite press utav vännen som jag inte har kontakt med längre, Jag addade han efter en halvtimme så la han tillbaka mig sen så inledde jag en konversation och skrev lite med han, sen frågade jag han om Unbannen och han sa ju självklart nej. Jag ångrar Mitt beslut och är lite less på mitt beteende och vill börja på nytt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vart självklart att det är jag som gjorde felet och håller med om er om den jag kommer aldrig göra om detta felet och hoppas på en ärlig ny chans och få spela på servern, har kollat på många av er streamers i ett tag och vill börja igen, Jag ber om ursäkt av mina beslut och hoppas ni kan acceptera min ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad 8 gg ish. Jag har spelat på servern i 3år + så jag har lagt på lite fel som alla gör och det har utvecklat mig jag förstår RPN mycket enklare nu med att förstått alla regler. Jag vill bara få kunna spela på servern och få vara en liten del av Gemenskapen, Community:t och helt enkelt att få vara Med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att acceptera min ban, Inte Addat han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, efter mycket tänkande har jag lärt mig efter mina odugligheter, Har saknat UNIVE!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka