- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-gansen-343 — FiveM, Utgår 2026-03-03
Anledning: Kräver 200 tusen extra från en medlem efter att ha tatt 800 tusen kontant redan
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag Kör förbi sin fulls gänghus o gör en snabb inbromsning då jag ser att en bil åker ut jag vänder efter en tillslut stannar bilen och vi frågar vem det är han säger att det är sinfull å istället för att hoppa ut o ställa mig framför bilen riktar jag mitt vapen ut genom rutan å sägar att han ska gå ut när han väll gör det vet jag att det är säkert så jag hoppar ut å bör ut han vi kör mot gänghuset o där söker jag igenom hommon o hitar 878tusten svenska kronor och jag tar dom o går ner med han till vår källare där mina kompisar ta över jag springer där ifrån o flyger o sätter in pengarna på kmitt konto mina kompisar får 200k av honom sedan är han fri att gå,
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker att det är både rätt o fel för om han istället hade haft ett vapen för 900k så hade han inte reagerat på samma sätt så jag tycker att den är 50/50 rätt o fel men jag tycker inte det är ban men en varning samt ett vapnet men värde av 900k ska jag ta halv vapnet då eller
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte ska ta så mycket och göra händelsen rolig för båda parter
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag förstår felet men ni förstår inte hur jag tänkte när jag gjorde det IG där för ska jag få unbann
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja