Accepterad _flazh2.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_flazh2.0

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229983752/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bae5c08

Vad är din discord tagg? p_1ston

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad för staffen som bannade mig inte hade kollat på hela senariot då vi körd på stigar som man ska köra på men sedan blir vi beskjutna och vi behöver köra iväg föratt rädda som(fear rp).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en offroad bil vid lz sendan kör han mot sitt gäng hus och vi följer efter och skickar prios för kör fram till bilen och vill prata men inten vill prata så vi stannar och dom kör på våran bil så den år isönder sedan så kör vi efter lite senare och hör dom skjuta vi kör upp på en stig vid ett berg kant och ställer oss men sedan så kommer det skott mot oss och jag kör inte på stigen längre för dom var där så jag kör där så jag kommer levandes ifrån men dom får en av våra grabb så vi bästemeross att lämmn med väl då blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig på jag fear rpar jag vill leva och kör av en stig så har kommer till ett berg därför blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag inte pratade med folk medans nu har jag lärt mig och som jag sa innan så stannade vi och ville prata medans dom inte ville så men det är också dom som skjuter först så jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat hitta en annan stig eller en liten bättre väg med jag ville komma levandes där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig och kommer inte göra om det jag har lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka