Nekad _dusad_ | Chef-jobb ansökan | [Mekonomen] | [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kJss

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? _dusad_

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4 mån

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef på Mekonomen kommer jag se till så att aktiviteten höjs direkt genom att skicka ut aktivitetskontroller på discorden, jag kommer se till så att jag har kompetenta personalansvariga som också han hålla koll på de arbetande. Jag kommer se till så att /me utvecklas även att kundbemötande kommer utvecklas. Jag kommer se till att utveckla intervjufrågorna allt för att se till så att vi får rätt människor för jobbet & inte sånna som bara vill kunna laga. Jag kommer se till så att vi håller öppet MINST 4h per dag då Mekonomen är ett väldigt viktigt jobb. Jag som chef kommer såklart också se till så att alla trivs & får vara med och få sin röst hörd. Självfallet kommer jag hålla i möten där vi går igenom buggar & förslag och hur man utvecklar rp:n. Vi kommer se till så att annonserna utvecklas och är professionella:

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på marja lisas som P/A så jag kan mycket om bilar och vet hur systemet fungerar och hur man anställer folk. Jag har också erfarenheter inom /me och /sme och f6 menyn

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 2-3 tim/dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

++++rep Väldigt kompetent grabb som drömmer om att få prova på chefs jobbet & ta stora uppgifter

Senast ändrad:
Nekad, utveckla följande punkt: Vilka erfarenheter har du inom jobbet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka