Accepterad _dusad_ | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kJss

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? _dusad_

Vad är ditt Hex:ID 76561199569161077

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv mellan 16:00 - 19:00 på vardagar, kan ändras beroende på om jag drar till gymmet efteråt. Men på helger kan det skifta mellan förmiddag till kväll och från lunch till midnatt ungefär,

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år totalt, med 1 års paus också

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\slott\Pictures\Screenshots\Skärmbild 2024-12-04 203832.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att jag bär ansvaret över vad som händer och sker på servern. Att jag framstår som en kompetent människa och visar ett gott exempel för både de nya och de äldre medlemmarna på servern. Man ska också rp:a som vanligt bara att man har perms till att vakta över medlemmarna. Jag får dock inte p banna, tx banna osv. Men jag får SV banna som varar i 2 timmar om jag minns rätt. Men jag måste använda mina perms på rätt sätt. Ex. om jag ser en kille inne på Mekonomen som säger: Aa men jgrabbar jag måste käka, morsan säger att jag måste stänga av. Jag ringer senare på dc. Då ger jag honom en varning men inte så pass mycket som en SV ban/kick.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att utveckla RP nivån på servern. Då jag ser dagligen allt för mpånga som bryter mot lagen och rp:ar så jävla dåligt. De kör som galningar, snackar ooc allt för mycket, hotar en i matbutiken från ingenstans och sedan drar som om ingenting har hänt. Långt ifrån sunt förnuft

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Ex. att min polare skriver till mig på snap eller dc att jag ska ressa honom, då han dött vid ett scenario och inte vill bli lootad och av med sina grejer.
Abuse: Ex. att jag överanvänder mina perms som SV och använder de på helt fel sätt, vi säger att en kille som är jätte irriterande och kör in i mig och är allmänt jobbig. Så väljer jag att kicka honom bara för att jag kan och inte bryr mig.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka