Nekad -_DEVILDOG_- | Medlem ansökning [Kurden4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-_DEVILDOG_-

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo bondegard lautrup

Vad är ditt discord namn? bubbelbusen6702

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta lars öhman har är 22, född i Sverige men kom hit till staden unive när han va 5 med sin bror Lasse Öhman. Hans Bonus bror Leif stanade kvar för att han inte ville följa med till staden Unive och valde alla sina vänner före sin egna familj.
Hans mamma har behövt uppfostra 2 barn ensam. Lars haft det riktigt svårt här i livet och väldigt jobbigt i skolan för att hans familj var fattiga Hans mamma hjälpte honom och plugga när hon hade tid på sin fritid inför skolan. Men Lars orkade inte med skolan och tänkte inte stanna kvar i skolan. Lars ville jätte gjärna hjälpa sin mamma med det stora pengar problemet dom hade men hans mamma sa nej. Men det brydde sig inte Lars inte om istället började hänga med lite äldre folk som hjälpte han att fixa pengar. Han kom hem med över 1 Mijon en kväll efter att ha rånat samt mördat en person. Lars mamma fattade på direkt att Lars hade börjat med riktigt kriminela grejer och fall ihop på golvet gråtandes. Nu är Lars ut skickad från sitt hem men även efterlyst av polisen, undrar hur detta kommer gå!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt mycket. Jag kommer till exempel bidra med väldigt roliga scenarion för alla partnar. För mig är det inte viktigt om makt eller pengar jag vill bara bidra med positivitet samt ett roligt rollspel för alla. Jag har även rpat ett litet tag nu i över 1 år och har även varigt medlem här förut och har mycket erfarenhet inom rpn!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för sig själv o tänka nu ska jag göra ett roligt scenario för alla som är med i detta scenario för jag tycker att alla förtjänar att ha ett roligt scenario och allt handlar inte om makt eller vinna alla scenarios. Alla ska även ha lika roligt i ett scenario. Jag ser mycket ifram imot att ha roliga scenarion tillsammans med er alla på unive!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag här är några exempel rdm= random death match och det står för att du dödar någon utan anledning vdm =veichle death match de menas med att du använder ditt fordon som vapen för att döda någon och NLR New life rule om du tillexempel blir skjuten och dör sen när du vaknar upp igen ska man inte komma ihåg någonting ifrån det scenariot som man dog i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Unive innan och några andra också

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen grabb och vill verkligen rpa med alla Unive spelare här, ser verkligen ifram imot ett roligt rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit sin intervju i tid!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka