Accepterad _Deeney_ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ej i Bruk

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2006

Vad heter du på discord? Deeney#4603

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 13:00-16.30
Tisdagar-Torsdagar: Beroende på skola och träning.
Fredagar: 16:30-22:00
Lördagar: 15:00-22:00
Söndagar: 15:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juni 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så mycket som möjligt och jag skulle kicka folk som inte sköter sig som lallare och sånt ifall de behöver en varning eller svbanna de ifall de förtjänar det inom det de har gjort. Jag skulle stanna bilen hur fort jag än kör för att dva bilar som bara står överrgivna för de gör att det börjar lagga för alla och jag skulle ta mitt ans´var och jobb seriöst. även fast jag är ung så skulle jag nog fixa servervakt jobbet gallant. jag kommer underlätta för staffs med allt småjobb på servern och är det nån som inte sköter sig svbanna jag de i början för att de inte ska kunna fortsätta och så säger jag till supporter att förlänga deras ban om så behövs. jag skulle inte banna eller kicka någon utan anledning utan jag kommer göra saker i rätt läge. jag kommer reviva folk men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på. jag skulle såklart även se till så att RPn på servern är på rätt nivå och att den är dunder. Jag kommer liksom göra som servervakter ska göra alltså hålla koll så allting går rätt till i min omgivning. Som servervakt ska man ju inte åka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Men om större åtgärder måste göras så kontaktar jag såklart staffs. Om det skulle behövas som sagt!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på Unive på grund av att det är många lallare som håller på och bryter mot reglerna konstant. Jag vill att unive ska bli så rolig som möjligt men för att det ska uppnås så måste vi tyvärr få bort alla som inte kan köra seriöst och rpa. Jag kommer inte missbruka min makt som servervakt och kicka alla som t.ex gör något jobbigt mot mig jag behandla alla lika. Jag vill att unive rp ska stiga och då måste alla hjälp till så att det ska uppnås så jag tar friheten nu och skriver en ansökan för att jag vill få förändring på servern så att servern når sin fulla potential. jag ska göra allt i min makt för att göra unive till en så bra server som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att bidra till att göra multistaden bättre genom att jag har tidigare erfarenheter inom kommandon det här betyder att jag inte behöver slösa 1 timme på att läsa på alla kommandon. Andra folk som bli servervakter har ej tidigare erfarenheter men jag har det här resulterar att folk i min närhet kommer ej böhöva lida ut av att någon dödar dem för ingen anledning. Jag är en aktiv person inom multistaden det här betyder att jag kommer ha mer tid att hjälp multistaden RP.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag kan kicka folk som lallar och höja servens rp så att det blir roligare att spela. Jag är en rättvis människa och behandlar alla lika så att det inte blir så rättvist som möjligt. Men jag kommer inte kicka en icke medlem för minsta lilla. Om jag blir server vakt så kommer jag göra mitt bästa för att få bort alla lallare och det kan göra så att serven får ännu mer spelare. Jag kör på unive grymt mycket och nästa alla min fritid går åt på att spela på unive och jag har väldigt bra förväntningar att serven komma stiga ännu mer men för att det ska bli så så måste vi få vettiga server vakter bland annat. Och jag lovar er att jag inte kommer svika er o göra allt jag kan för att få så bra server som möjligt. Men som sagt, skulle jag bli servervakt så skulle jag kunna hjälpa servern med att kunna kicka eller banna folk som bryter mot reglerna som händer varje dag som jag stöter på.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern att få bort oseriösa spelare. Jag vill kunna banna folk som inte beter sig och kunna hjälpa folk att inte bli rdmade/vdmade. När jag har bannat någon så hjälper det inte bara mig dessutom hela servern. Jag vill inte att andra folk ska känna hur jag kände när jag blev Vdmad/Rdmad. Jag vill också just bli servervakt eftersom jag har tidigare erfarenheter och jag tycker att det är tråkigt att man inte kan hjälpa support. Om jag blir servervakt kommer jag kunna hjälpa support och kommer att bidra med att vara aktiv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Självklart. /bring ID /goto ID /tpm då teleportar du till din marker. /Sqlunban steamnamn= då unbunar du. /sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID /sqlbanoffline när du bannar offline. /setjob [ID] då ger du dig jobb. /tp teleportar till dina kodinater. /car spawnar du fram T.E.X em bil. /spec id då specar du. /noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig /DV du tar bort ett fordon. sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban. /bring=för att tpa en person till dig. /Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig /goto id=för att gå tpa till personen /toggleid=för att se personens id /spec=det är som noclip fast du rör dig med gubben

Är du whitelistad på serven? japp!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad två gånger för, De två bannsen har jag lärt mig av, gör ej om det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka