Inaktuell _BRUNSKÄRMADE_ | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_BRUNSKÄRMADE_

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasdomeij/

Ditt Hex-ID: 11000013ee03589

Vad är din discord tagg? sqker320 #4379

Vem var det som bannade dig? Slimpers

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte med mening backa in i 2 på mc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg ner till postnord då jag synkade in i en med mc. Sen så för spelet då jag skulle köra iväg då hålde jag full gas sen då buggade jag rakt bak så jag körde på de, sen körde jag iväg, visst det var fel men jag tycker inte jag borde få 9 dagar för en bugg jävel, de tog inte ens mig i suport, snälla vill in och rpa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sett och viss, jag buggade in i de när jag körde då jag har dårligt internet hos morsan sen så körde jag iväg utan att fråga hur det gick, det var fel av mig men jag tycker inte jag borde få 9 dagar för en buggjävel, snälla unbanna då det var fucking en buggjävel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små grejer, kom ej ihåg, men aldrig p bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att åkt fram och fråga hur det gick efter bugg jäveln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fråga den man kört på ,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka