Accepterad _Benkt_ | Medlem ansökning [th1psycho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscccaaar

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Birful byn född 1987

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, smart, omtyckt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Birful byn är uppvuxen i ett villaområde med båda sina föräldrar och sin brorsa. Han har gått klart gymnasiet och har testat på olika jobb. Han är väldigt smart och många under hans uppväxt har frågat om råd av honom för att han gör smarta val i livet. Han framtids mål är att jobba som bilmekaniker eller som sjukvårdare då han älskar bilar och kan väldigt mycket om det. Men han älskar även att hjälpa folk med problem som de har. Det kan vara allt från att vara sjuka eller bara problem generellt och därför hade han trivts bra med att jobba inom sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och unik rp till servern då jag har bra koll inom rp och har en bra fantasi och kommer på många bra och roliga scenarion där jag inkluderar många olika personer och har väldigt roligt. Många uppskattar att rpa tillsammans med mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska låta den du rpar med vinna ibland. Du ska inte bara spela för att du själv ska vinna. Det kan handla allt ifrån status eller pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna. Det har många olika saker och jag har lärt mig saker av det. Det har gjort så att jag har blivit lite mer försiktig och läst reglerna in i minsta detalj. Ett exempel på det som har hänt är att när jag va nu så visste jag inte vad man fick och inte fick göra. Jag tänkte lite att det var som vanliga gta. Så jag gick runt och slog massor av människor på torget. Och plötsligt blev jag bannad för rdm

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns många regler på serven som jag tycker är viktiga och väldigt bra men en av det absolut viktigast enligt mig är suntförnuft. Jag anser att denna är väldigt viktig då den innehåller många andra regler i en helhet. Tex om du skulle rdma någon så går det lite under sunt förnuft då det nästan aldrig hade hänt i verkligen att du bara helt plötsligt går mitt i stan och börja slå massor av folk så att dem dör eller så att dem bara får ont. En annan viktigt regler som jag tycker är nrl denna anser jag är väldigt viktigt för att den gör verkligen så att rpn blir bättre. Jag anser att många på servern bryter mot denna regel och det gör verkligen så att rp nivån blir mycket lägre. Den handlar om att du inte ska komma ihåg föregående scenario ifall man har dött eller blivit skjuten. Och jag anser att många kommer tillbaka efter ett scenario och kommer ihåg allt och vill hämnas för det som har hänt. Vilket jag tycker blir väldigt tråkigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka