Nekad _adam. | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: //steamcommunity.com/profiles/adam

Ditt Hex-ID: steam:11000016abd1f05

Vad är din discord tagg? adam1

Vem var det som bannade dig? tacos

Bild på banmeddelande: 1267662.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan ej lägga bild är ej på data, men iaf är bannad 2 dgr av tacos för att jag skjöt utan krimroll, okej jag är helt ny till fivem overall och har typ 3 timmar på spelet, jag åkte runt med min vän och någon börja prata om min mamma i sängen o allting och om mina döda och då fick jag nog, jag vet att de finns krim utan krim men trodde man rpa sig fram till krim men så vart de inte. Men iaf jag skjöt ihjäl han sen drog. Jag ångrar grovt att jag ej la mig platt o erkände direkt när jag satt i samtal men jag älskar unive och vill bara spela. Jag har läst på nu och vet att man ska betala för krim roll så kommer ej hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så min vän hämta mig i servern och vi gled runt vid bilfirmans område typ 300 meter ifrån bilfirman, och någon från ingenstans kommer o säger han våldtar min mamma o pissar på mina döda o då sa jag "varför är du så oskön kom igen" o då skratta han så jag blev så jävla arg o börja skjuat emot han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är rätt och jag begick ett grovt fel, jag vet om att man måste ha en roll nu i discorden för att få skjuta bla, jag ber så jävla mycket om ursäkt och vill bara spela igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej aldrig, detta är min första session.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa, jag skulle ej skjutit utan bara tänkt det är ett spel o dragit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? givetvis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka